Betingad reflex?Men varför blir jag hungrig efter att jag borstat tänderna och inte fem minuter innan?
Du vet att du inte bör äta alltså blir du hungrig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Betingad reflex?Men varför blir jag hungrig efter att jag borstat tänderna och inte fem minuter innan?
Så kan det ju vara.Betingad reflex?
Du vet att du inte bör äta alltså blir du hungrig?
Dagen då man ska äta enormt mycket istället för dagen då man äter energirikt/valda näringsämnen?Hörde ett inlägg på radion och undrar detsamma
ska vi döpa om FETtisdagen tll enormtisdagen nu?
Lite ot, men sonen kom hem från förskolan och sa att de fått semlor, för det var "Tjockonsdag".Hörde ett inlägg på radion och undrar detsamma
Det heter väl också fastlagstisdagHörde ett inlägg på radion och undrar detsamma
Nu ska vi inte störa saken med en massa faktaDet heter väl också fastlagstisdag
Och tanken var ju att äta upp sig inför fastan så man skulle äta så mycket som möjligt
Joho för jag äter inte semlor så jag behöver inte fasta ända fram till påskaNu ska vi inte störa saken med en massa fakta
Måste vara wifiladdare....Hur kan det vara att batteriet på min telefon gick från 19% till 22% utan att komma i närheten av en laddare?
Eftersom det kan gå från 86% till död telefon bara av att man går ut en liten stund i vinterväder så borde det kunna öka av att du typ lagt telefonen nära spisen.Hur kan det vara att batteriet på min telefon gick från 19% till 22% utan att komma i närheten av en laddare?
Jag använder oboy istället för kakao, tycker inte om smaken på kakao.Nej, kakao. Jag har aldrig hört att någon använder oboy I bakning faktiskt. Det är ju mest socker.
Igår kväll tog jag ett litet glas oboy.Inte provat
Höjer en halv, när drack du O´boy senast och visste du att den inte verkar finnas i USA
Jag kunde göra det förut, tog några tabletter och svalde bara. Numera behöver jag vatten till. Tror lite att det är en mental grej.Hur kan folk i ffa amerikanska filmer svälja piller utan vätska? De öppnar burken med det orange locket och tar några piller. slänger in i munnen och sväljer.
Hur är det möjligt? Alla jag känner behöver åtminstone en munfull vatten.
Jag kan svälja ner utan vätska om jag måste. Men inte för många åt gången.Hur kan folk i ffa amerikanska filmer svälja piller utan vätska? De öppnar burken med det orange locket och tar några piller. slänger in i munnen och sväljer.
Jag kan svälja ner utan vätska om jag måste. Men inte för många åt gången.
Jag sväljer alltid utan vatten. Men tar väl max 3 piller åt gången.Hur kan folk i ffa amerikanska filmer svälja piller utan vätska? De öppnar burken med det orange locket och tar några piller. slänger in i munnen och sväljer.