Schemat på gymmet nu är 80% Bodypump och 20% "andra pass med konstiga instruktörer"...och så Bj:n som jag inte klarar av. Lattjo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Propavan är ju en fd allergitablett, är nog (?) inte så farlig att ta många av. Jag har bara provat den, fick rastlösa ben så kunde inte sova...så kunde inte fortsätta med den.Värsta jag varit med om var när läkaren skrev ut 1125 propavan. Skulle ta max 2 om dagen hmm
Menar du Propavan?Och min läkare skriver bara ut en burk i taget åt mig, vilket räcker en månad. Så måste förnya receptet en gång i månaden och äter verkligen inte max dos, tror inte den är så farlig att att äta. Men jag kanske ses som risk person?
Menade den medicinen jag äter (saroten)Menar du Propavan?
Ok. Ja, kanske din läkare tycker det finns risk att du överdoserar. Då brukar de vara restriktiva.Menade den medicinen jag äter (saroten)
Dock har jag efter varit i kontakt med läkaren, valt att gå ner i dos. Är väl egentligen inte krångligt att hämta varje månad, men man ska ju komma ihåg att förnya receptetOk. Ja, kanske din läkare tycker det finns risk att du överdoserar. Då brukar de vara restriktiva.
När jag hade Ritalin fick jag bara ett uttag per recept. (Tror det är nån speciell regel för centralstimulantia). Fick ju förnya hela tiden, krångligt.
Har du frågat om du kan få fler uttag på ett recept? Har jag gjort med andra mediciner och det gick bra.Dock har jag efter varit i kontakt med läkaren, valt att gå ner i dos. Är väl egentligen inte krångligt att hämta varje månad, men man ska ju komma ihåg att förnya receptet
Har inte ätit den så länge och ska nu byta vårdcentral så får prata med den nya sen. Ska bara få dem att vilja skriva åt den till mig först, vilket förhoppningsvis inte är något problemHar du frågat om du kan få fler uttag på ett recept? Har jag gjort med andra mediciner och det gick bra.
Jag är deppig
Länge sedan jag kände mig så här deppig nu
Nä nu ljög jag, jag är inte trött på att träna. Det är som alltid det bästa och det kan fan ingen ta ifrån mig iaf.Det är nåt vajsing med mig med. Fattar inte varför men är så djävulskt och fullständigt trött på precis allt!
Instämmer, även om det är helt uppåt väggarna tokigt med schemat på gymmet nu så...Nä nu ljög jag, jag är inte trött på att träna. Det är som alltid det bästa och det kan fan ingen ta ifrån mig iaf.
Praktisk som jag är, undrar jag om det inte blir väldigt kallt?Låter väldigt lockande att drunkna. Funderar på att sälja typ allt jag har och köpa mig en båt att bosätta mig i. Sova i båtar är det bästa jag vet.