Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Värsta jag varit med om var när läkaren skrev ut 1125 propavan. Skulle ta max 2 om dagen hmm
Propavan är ju en fd allergitablett, är nog (?) inte så farlig att ta många av. Jag har bara provat den, fick rastlösa ben så kunde inte sova...så kunde inte fortsätta med den.

Och min läkare skriver bara ut en burk i taget åt mig, vilket räcker en månad. Så måste förnya receptet en gång i månaden och äter verkligen inte max dos, tror inte den är så farlig att att äta. Men jag kanske ses som risk person?O_o

Jag ska visst introduceras till ett nytt "hoppalåda"-pass, på ett av de andra gymmen :eek::eek:
"Häng på, jag känner ju heller ingen där, så då är vi i samma situation :) "
Damn.

Menade den medicinen jag äter (saroten)
Ok. Ja, kanske din läkare tycker det finns risk att du överdoserar. Då brukar de vara restriktiva.
När jag hade Ritalin fick jag bara ett uttag per recept. (Tror det är nån speciell regel för centralstimulantia). Fick ju förnya hela tiden, krångligt. :wtf:

Ok. Ja, kanske din läkare tycker det finns risk att du överdoserar. Då brukar de vara restriktiva.
När jag hade Ritalin fick jag bara ett uttag per recept. (Tror det är nån speciell regel för centralstimulantia). Fick ju förnya hela tiden, krångligt. :wtf:
Dock har jag efter varit i kontakt med läkaren, valt att gå ner i dos. Är väl egentligen inte krångligt att hämta varje månad, men man ska ju komma ihåg att förnya receptet :cautious:

Dock har jag efter varit i kontakt med läkaren, valt att gå ner i dos. Är väl egentligen inte krångligt att hämta varje månad, men man ska ju komma ihåg att förnya receptet :cautious:
Har du frågat om du kan få fler uttag på ett recept? Har jag gjort med andra mediciner och det gick bra.

Har du frågat om du kan få fler uttag på ett recept? Har jag gjort med andra mediciner och det gick bra.
Har inte ätit den så länge och ska nu byta vårdcentral så får prata med den nya sen. Ska bara få dem att vilja skriva åt den till mig först, vilket förhoppningsvis inte är något problem

Låter väldigt lockande att drunkna. Funderar på att sälja typ allt jag har och köpa mig en båt att bosätta mig i. Sova i båtar är det bästa jag vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 189
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 391
Senast: pepp
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
964
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar