Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Taaack! :love::love:

VV: överväger att gå på studiebesök på centralbadet (en av våra "nya" anläggningar, fast tvärt om) någon dag och se hur jävligt det är där...kanske inte är så hemskt??
Nu är det liksom två instruktörer som tycker att det vore en bra idé (here we go again...:eek: ) varav den ena har jag nästan lovat att gå dit för att köra ett Step-pass. Hur nu det ska gå till, men jag gillade hennes argument så pass bra att jag lovade att överväga saken :D
"Jag känner ju inte heller någon där så då är vi i samma situation :) "

Senast ändrad:
Lovade visst bort mig till ett step-pass på onsdag. Med en av mina favoritinstruktörer :D
På Centralbadet. Jag vill inte vara där, men jag måste försöka...kanske är det inte så illa? Alternativen:
Bj på äckelgymmet med en instruktör jag inte gillar, eller ett Gs-pass med en annan instruktör som jag heller inte gillar.
Fast före det går ett Ba-pass med en instruktör som jag verkligen gillar!

Men då kanske, kanske, kanske jag törs gå på ett Bj-pass som de tydligen valt att ha där nu, funkar det på onsdag, lär jag bli övertalad på lördagen att köra Bj:n på måndag...och då vet jag ju hur det slutar :cool:
(jag går uuuuuuuuuuuuut! :rofl: :D )

Åt en kycklingsallad vid tre som inte var god. Nu mår jag bläilla. Hade jag blivit matförgiftade hade det nig varit värre men fy vad blä jag mår. Känns som om jag aldrig mer kommer äta något.

"Du har inte lämnat in någon aktivitetsrapport...blablabla retroaktivt från 15/5 bla bla bla...vad du gjort om dagarna...bla bla bla...fyll i aktiviteter bla bla bla"...Fick jag på posten idag!
De har jävlar inte nämnt något om någon aktivitetsrapport (kanske för att jag inte har några aktiviteter?) så hur faaan ska jag kunna veta det? Kuratorn var med och hon har inte heller sagt ett ljud om det, HON har koll på vad som sagts, och de har inte sagt något om att jag ska skicka in en aktivitetsrapport - eller hur den ska skickas in, och var man får tag i dem...
Jag ooooooooooooooorkar inte :mad::mad:
(nu har dessutom halva tiden gått och ingenting har hänt, så allt kommer väl hända sista veckorna, utredningar "kartläggningar", bedömningar o.s.v....bra där. Bra. :banghead: )

"Du har inte lämnat in någon aktivitetsrapport...blablabla retroaktivt från 15/5 bla bla bla...vad du gjort om dagarna...bla bla bla...fyll i aktiviteter bla bla bla"...Fick jag på posten idag!
De har jävlar inte nämnt något om någon aktivitetsrapport (kanske för att jag inte har några aktiviteter?) så hur faaan ska jag kunna veta det? Kuratorn var med och hon har inte heller sagt ett ljud om det, HON har koll på vad som sagts, och de har inte sagt något om att jag ska skicka in en aktivitetsrapport - eller hur den ska skickas in, och var man får tag i dem...
(nu har dessutom halva tiden gått och ingenting har hänt, så allt kommer väl hända sista veckorna, utredningar "kartläggningar", bedömningar o.s.v....bra där. Bra. :banghead: )
Jag fyller i det som arbetssökande. Trodde bara att det var då man gjorde det.

O_o Är det för tiden du hade aktivitetsersättning? Skumt...nån semestervikarie som skickat fel kanske?

Det trodde jag också...jag räknas kanske som arbetssökande (utförsäkrad) men jobbsök är liksom inte aktuellt...vilket vi är överens om allihop eftersom jag inte ens vet vad jag klarar av :crazy:

Vv: vad svarar man på "vad SMAL du har blivit!" - tack? Eller? Jag är inte van vid sådant :o

O_o Är det för tiden du hade aktivitetsersättning? Skumt...nån semestervikarie som skickat fel kanske?
Nej jag har ju aktivitetsstöd nu...och det skulle tydligen vara från 15/5 (när jag blev inskriven...men vänta...i så fall är det ju två månader nu och således bara en månad kvar? :eek: Och vad har vi gjort? INTE ett dugg. ) fram tills...nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 178
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 385
Senast: pepp
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
964
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar