Och efter en superbra dag sitter jag här och är deppig, igen. Vaaaarfööör?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*krama*Och efter en superbra dag sitter jag här och är deppig, igen. Vaaaarfööör?
Taaack!*krama*
Har varit hos BF i två dagar.
Best friend.BF? Boyfriend?
Grattis!Jag ska få en kusin
Jag fyller i det som arbetssökande. Trodde bara att det var då man gjorde det."Du har inte lämnat in någon aktivitetsrapport...blablabla retroaktivt från 15/5 bla bla bla...vad du gjort om dagarna...bla bla bla...fyll i aktiviteter bla bla bla"...Fick jag på posten idag!
De har jävlar inte nämnt något om någon aktivitetsrapport (kanske för att jag inte har några aktiviteter?) så hur faaan ska jag kunna veta det? Kuratorn var med och hon har inte heller sagt ett ljud om det, HON har koll på vad som sagts, och de har inte sagt något om att jag ska skicka in en aktivitetsrapport - eller hur den ska skickas in, och var man får tag i dem...
Jag ooooooooooooooorkar inte
(nu har dessutom halva tiden gått och ingenting har hänt, så allt kommer väl hända sista veckorna, utredningar "kartläggningar", bedömningar o.s.v....bra där. Bra. )
Är det för tiden du hade aktivitetsersättning? Skumt...nån semestervikarie som skickat fel kanske?"Du har inte lämnat in någon aktivitetsrapport...blablabla retroaktivt från 15/5 bla bla bla...vad du gjort om dagarna...bla bla bla...fyll i aktiviteter bla bla bla"...Fick jag på posten idag!
De har jävlar inte nämnt något om någon aktivitetsrapport (kanske för att jag inte har några aktiviteter?) så hur faaan ska jag kunna veta det? Kuratorn var med och hon har inte heller sagt ett ljud om det, HON har koll på vad som sagts, och de har inte sagt något om att jag ska skicka in en aktivitetsrapport - eller hur den ska skickas in, och var man får tag i dem...
Jag ooooooooooooooorkar inte
(nu har dessutom halva tiden gått och ingenting har hänt, så allt kommer väl hända sista veckorna, utredningar "kartläggningar", bedömningar o.s.v....bra där. Bra. )
Nej jag har ju aktivitetsstöd nu...och det skulle tydligen vara från 15/5 (när jag blev inskriven...men vänta...i så fall är det ju två månader nu och således bara en månad kvar? Och vad har vi gjort? INTE ett dugg. ) fram tills...nu?Är det för tiden du hade aktivitetsersättning? Skumt...nån semestervikarie som skickat fel kanske?