Bra där FK/AF......men vänta...i så fall är det ju två månader nu och således bara en månad kvar? Och vad har vi gjort? INTE ett dugg. ) fram tills...nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra där FK/AF......men vänta...i så fall är det ju två månader nu och således bara en månad kvar? Och vad har vi gjort? INTE ett dugg. ) fram tills...nu?
@GotAsecret Hur många par strumpor var det du hade nu igen?Vv har tvättat alla mina 57,5 par strumpor idag. Och 5 andra maskiner tvätt. Förstår inte var all tvätt kommer från.
Jag har alla gånger det dubbla
Nudlar = pasta = kolhydrater = kalorier?Hur fan kan det vara 370 kalorier och två portioner i 85 gram nudlar??
Nej jag har ju aktivitetsstöd nu...och det skulle tydligen vara från 15/5 (när jag blev inskriven...men vänta...i så fall är det ju två månader nu och således bara en månad kvar? Och vad har vi gjort? INTE ett dugg. ) fram tills...nu?
Vänta ska du få se...Det krävs nästan bildbevis. Du måste ha flera lådor fulla med strumpor?
Vänta ska du få se...
Modell bautastor torktumlare typ, slukar massor av tvätt, och mängder av strumpor...bokstavligt@GotAsecret Är väl inget? :P Jag har så många att det kryllar. Tror bestämt de förökar sig likt kaniner.