Uppenbarligen funkade min header till nya bloggen trots att där stod "fel filformat" när jag skulle ladda upp den, för nu är den där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en duschmössa här om dagen så jag kan duscha på kvällarna efter passen utan att håret blir blöttDuschat och tvättat håret.
Jag brukar bara sätta upp håret i en tofs och undvika att duscha rakt på det.Jag köpte en duschmössa här om dagen så jag kan duscha på kvällarna efter passen utan att håret blir blött
Hjälper inteJag brukar bara sätta upp håret i en tofs och undvika att duscha rakt på det.
Uppenbarligen funkade min header till nya bloggen trots att där stod "fel filformat" när jag skulle ladda upp den, för nu är den där
Hemma igen och stretchat och pimplat mer kaffeKaffet klart, nu ska träningskläderna på. Om jag så ska svimma på kuppen. So be it.
Gör du rätt iJag har inte gått upp ur sängen ännu
Jag steg upp 14:20. (Skulle ta en buss kl 15:02 och hann med 5 minuter tillgodo).Jag har inte gått upp ur sängen ännu