Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I morgon ska jag på bio, tror det är tre år sen sist.
Tack för tipset! Kan ha telefonens in-ears, de är inte lika täta som öronproppar.Ta med öronproppar, sägs vara skyhögt ljud nu förtiden.
/Squie - som var i dialog om just ljud på biografer med en kund häromdagen.
Ja, det är sjukt högt ljud...blä!Ta med öronproppar, sägs vara skyhögt ljud nu förtiden.
/Squie - som var i dialog om just ljud på biografer med en kund häromdagen.
Med vad?Vad exakt är roligt med Fawlty Towers?
Jag förstår inte..
Du kan prata med dem innan och tala om det, be dem hålla ordning på ljudet, de borde kunna lösa det utan större problemUsch, är skitnervös inför i morgon. Om det är sånt där ljud som känns i kroppen så kan jag inte kolla filmen. Är ändå 1,5 timme lång.
Ja, jag kan säga till i kassan kanske? Eller vid insläppet?Du kan prata med dem innan och tala om det, be dem hålla ordning på ljudet, de borde kunna lösa det utan större problem
Var där i god tid och prata med värden (typ den som har insläppet, men innan insläpp liksom) innan ni köper biljetterna kanske?Ja, jag kan säga till i kassan kanske? Eller vid insläppet?
Ska träffa min kompis där en timme innan och köpa biljetterna så kan prata med dem då.Var där i god tid och prata med värden (typ den som har insläppet, men innan insläpp liksom) innan ni köper biljetterna kanske?
Ja gör detSka träffa min kompis där en timme innan och köpa biljetterna så kan prata med dem då.
Jo, jag har det intyget.Ja gör det
Och du, jag minns inte vilken ersättning du har nu, men har du det där "intyg för förmånstagare"? I så fall blir det väldigt mycket billigare att gå på bio.
Annars är det väldigt dyrt
Då kostar det typ "bara" 80:- istället för typ...110:- eller vad det är Så ta med detJo, jag har det intyget.
Japp. Måste ha med det när jag åker kollektivt så tar med det ändå.Då kostar det typ "bara" 80:- istället för typ...110:- eller vad det är Så ta med det
Vad exakt är roligt med Fawlty Towers?
Jag förstår inte..
En man med alla möjliga diagnoser som springer runt, kan inte ta hand om sig själv eller sitt hotell
Med vad?
VV: Tycker de kan släppa PLL-avsnittet NU! (eller vad säger ni, @ajdidodii och @astronaut ? )
Ok jag serier som the Office.Har man brittisk humor är det nog enkelt.. jag garvar så jag gråter ibland
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead