NÄSTA söndagOjojoj, eventuellt stora förändringar på gång för mig och sambon På söndag vet vi mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÄSTA söndagOjojoj, eventuellt stora förändringar på gång för mig och sambon På söndag vet vi mer...
Fick samtal från hyresnolaget. Ljudet har pågått i flera veckor och om det fortsätter finns risken att jag blir av med lägenheten mår illa över allt
Men va? Har de fastställt var det kommer ifrån då?Fick samtal från hyresnolaget. Ljudet har pågått i flera veckor och om det fortsätter finns risken att jag blir av med lägenheten mår illa över allt
Fick samtal från hyresnolaget. Ljudet har pågått i flera veckor och om det fortsätter finns risken att jag blir av med lägenheten mår illa över allt
Så underbart!Fått en bra löneförhöjning
De kanske har hörselhallucinationer.@athena_arabians @Shetlandskusk @Sonic76
nej de har som jag förstod det inga bevis, de klagar på att det bankas i golvet och flyttas möbler om nätterna. Min känsla är att om det var katten borde det höras även på dagen.
Och det ska till flera varningar innan det är tal om vräkning, bara jag som lätt "springer iväg" i tankarna och tar ut olyckan i förskott.
@Linda8142 och @cirkus det kan vara så att det inte kommer från mig, vet att ena grannen vägg i vägg med mig brukar vara vaken på nätterna (jag hör den när jag är vaken på nätterna mellan mina nattpass ) men känner mig urusel som kan sova om det låter så mycket från min lägenhet