Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick samtal från hyresnolaget. Ljudet har pågått i flera veckor och om det fortsätter finns risken att jag blir av med lägenheten :( mår illa över allt :(

Fick samtal från hyresnolaget. Ljudet har pågått i flera veckor och om det fortsätter finns risken att jag blir av med lägenheten :( mår illa över allt :(

Men exakt vad är det för ljud grannarna stör sig på?
Hv måste ju bevisa att det kommer från dig med.
Måste vara hemskt lättstörda grannar

Sovit en stund på soffan. Jag borde verkligen plugga men får ingenting gjort. Hämtat mer halm och hö i alla fall.
Haft en hemsk känsla hela dagen om att något hemskt kommer att hända, det känns inte alls bra.

Stekt pannkakor åt dotra, kört en maskin med tvätt, rastat hunden, hängt tvätten, klippt klorna på kaninen och ska strax ta en välbehövlig dusch.
Vädret är ju sådär så man kan vara inne och greja

@athena_arabians @Shetlandskusk @Sonic76
nej de har som jag förstod det inga bevis, de klagar på att det bankas i golvet och flyttas möbler om nätterna. Min känsla är att om det var katten borde det höras även på dagen.
Och det ska till flera varningar innan det är tal om vräkning, bara jag som lätt "springer iväg" i tankarna och tar ut olyckan i förskott.

@_husmusen_ - fyfan så jobbigt. Jag har också haft en granne som gnällde på att det var liv från min lägenhet på nätterna. Det blir helt bisarrt när de påstår att man klampar omkring med träskor när man i själva verket smyger så tyst det bara går. Sen var det ju det där med katterna som sprang på nätterna...det var ju ett STORT bekymmer och att jag gick på toa på natten

Fasen vad glad jag är att min karriär i lägenhet sen många år är över. Aldrig mer.

@Linda8142 och @cirkus det kan vara så att det inte kommer från mig, vet att ena grannen vägg i vägg med mig brukar vara vaken på nätterna (jag hör den när jag är vaken på nätterna mellan mina nattpass ) men känner mig urusel som kan sova om det låter så mycket från min lägenhet :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 665
· Visningar
51 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat