kan inte tänka.. är alldeles slut i huvudet. Provade nya smärtstillande igår. Samma verksamma ämne som dom förra jag hade.. men jag kan knappt hålla mig vaken idag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar det inte att ryta ifrån till dom säga att nu får dom fanimig koppla till rätt person på en gång?!kö till handläggare nr 7, väntetid 24 minuter ....jag fan bryter ihop på det här
Nej. INGET är värt ett nytt badrum för då måste man ha med hantverkare att göra Just nu skulle jag GÄRNA ha kvar mitt gamla mögliga badrum med vattenskada
Svårt att hitta bra såna? Är ju så många moment när det gäller badrum.
Jag har ju gjort det 3 gånger nu och sen ska dom ringa nån på inbetalningsavdelningen och då blir jag bortkopplad och så får jag börja om från början igen....Funkar det inte att ryta ifrån till dom säga att nu får dom fanimig koppla till rätt person på en gång?!
Är ju tyvärr ett välkänt knep som iallafall används på andra kundtjänster för att slippa hantera "jobbiga" kunder. Man kopplar dom vidare...
Been there done that. Vi bodde i en sekelskiftslägenhet = obefintlig isolering och massor av akustik. Så våra grannar klagade mycket på våra katter. Vi flyttade i slutändan, till en lägenhet utan grannar undertill. Tyvärr är det så att vi kattägare kan sova igenom det mesta som andra inte kan.@EmmaW nej de som bor under mig. Tydligen kunde de inte sova inatt pga ljud jag gjort. Ev är det katten måste prata mer med dem ikväll.
Det är sånt där som gör att jag aldrig mer kommer bo i lägenhet. Jag hade ett helvete sista åren. Som ljudkänslig är det redan döden för mig och jag stressar ihjäl mig över alla ljud från grannar . Sen att katterna rejsar och hundarna leker kan jag sova mig igenom utan problem.Been there done that. Vi bodde i en sekelskiftslägenhet = obefintlig isolering och massor av akustik. Så våra grannar klagade mycket på våra katter. Vi flyttade i slutändan, till en lägenhet utan grannar undertill. Tyvärr är det så att vi kattägare kan sova igenom det mesta som andra inte kan.
Ska ikväll titta på en lägenhet som ligger OVANFÖR HYRESVÄRDENS Jag har dock varit tydlig och förvarnat, men hen skrev att det är lugnt: där bor djur nu och de har inte stört. Vi får väl se, ditt inlägg påminde mig om helvetet vi hade innan...
Du är vår mardrömsgranneDet är sånt där som gör att jag aldrig mer kommer bo i lägenhet. Jag hade ett helvete sista åren. Som ljudkänslig är det redan döden för mig och jag stressar ihjäl mig över alla ljud från grannar . Sen att katterna rejsar och hundarna leker kan jag sova mig igenom utan problem.
JappDu är vår mardrömsgranne
Vi har inget här längre, dom har stängt detNär jag fick problem med CSN så åkte jag till deras kundcenter och satt där tills de löst problemet. Svårare för dem att slippa undan då.
Jösses har det funnits såna kundecenter? Måste jag ha missatVi har inget här längre, dom har stängt det