Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sover snart. Klockan ringde 5:45. Jobb 6:30 till 16:30 ( 30 min rast) Gymmet en timme i bra tempo direkt efter. Nu har jag kastat mig i sängen och är trööööött.

@athena_arabians @Shetlandskusk @Sonic76
nej de har som jag förstod det inga bevis, de klagar på att det bankas i golvet och flyttas möbler om nätterna. Min känsla är att om det var katten borde det höras även på dagen.
Och det ska till flera varningar innan det är tal om vräkning, bara jag som lätt "springer iväg" i tankarna och tar ut olyckan i förskott.
Katten flyttar väl ändå inga möbler? :D

HA! Köpte byxor (ALLA mina har blivit för stora, väldigt mycket för stora) och en tröja...byxorna 1 stl mindre än jag brukar ha, och tröjan som också var en stl mindre än vad jag brukar ha var åt skogen för stor! Härlig känsla! :D
Ska testa byxorna i en stl mindre...funkar det blir jag så hääääääääär glad! :banana:

"Bodypump är ROLIGT! I alla fall när det är slut...men det bästa med Bp är att det tar ALDRIG slut, det är ALLTID en till..." Dagens sanning! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 665
· Visningar
51 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat