...den när man inser att man dansat till Justin Bieber
Urk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...den när man inser att man dansat till Justin Bieber
Jag har också haft dom länge och är nöjd. Men såg nyss att dom sänkt priserna och ändrat abonnemangen igen och det är aldrig fel att spara pengarJag och särbon har haft dem jättelänge och är supernöjda båda två. Plus att mitt 4G-modem funkar i Norrlands obygd (dvs hemma hos särbon) så han tjuvsurfar på mitt abbonemang när jag är där
Och apropå dålig musik (!!) är min #Selfie - mössa borta!Indeed. Uuuuh!
Jag tänker SITTSTREJKA nästa gång!
Jag har hört en granne nu som går väldigt tungt och flyttade en möbel! Ljudet var inte högt nog för att jag skulle vaknat av det men jag ligger vaken med magont. Detta ska jag "skvallra" om till hyresbolaget.
Har drömt mardrömmar hela natten
Om man rycker ur sängkläderna ur sängen sex på morgonen så måste man bädda rent innan läggdags.
Jag måste för jag kan både frysa och svettas och jag vill inte förstöra madrassen.Måste man?
Sådant madrasskydd kanske?MarieJ skrev:Jag måste för jag kan både frysa och svettas och jag vill inte förstöra madrassen.
Jag har det på den tjocka madrassen men inte på den tunna.Sådant madrasskydd kanske?
Jag har det på den tjocka madrassen men inte på den tunna.
Det är ju inte så betungande att sätta på ett lakan.
Nu utgår jag självklart i från mig själv. Jag bäddar rent varannan fredag. Och ibland gnager latmasken men om jag då river ur sängkläderna när jag går upp så måste jag ( som jag ser det och har det) bädda någon gång innan sängdags.Nä, det kanske inte är så jobbigt om man inte har värk i axlar och nacke (vilket jag förvisso inte vet om du har - men det "normala" är ju att inte ha sådan värk som hindrar en ) men för mig är det en mardröm att bädda rent så jag undviker det in i det längsta...