Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
...undrar om jag skulle ta på mig party-outfit imorgon då, bara för att jag blev på sådant paaaaaaaaaaaaartyhumör...! :D
(dansa hiphop i högklackat...lyckat :rofl: )

OH! EN låt på nästa release som jag FAKTISKT känner igen...!!

:rofl::rofl: Blir intressant detta!

Kör på't, själv blir de gummistövlar, dretjackan på o ut till stallet. Glamour baby! ;)
Vill verkligen inte gå upp o jobba imorn. :(

Ja, det är ju så jobbigt med de svarta sipprande urladdningarna som ger svärtade spår runt grodorna :rofl: :rofl: Fast tillämpar man zinkoxiden brukar det ju ordna sig :D
Visst är det :D

" Blanda trippel antibiotikum grädde och fotsvamp grädde i en spruta. Rengör grodan, och sedan använda sprutan för att styra denna blandning i sulcus --- sprickan i centrum av grodan ":rofl:

Åhhh, har ju en jättspännande och kul sak som eventuellt blir av :nailbiting: Idag fick jag besked på att vi kanske kan få det hela bestämt tidigare än nästa söndag :nailbiting: Ser fram emot det hela så att jag nästan spricker där bak...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 684
· Visningar
51 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka