Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram! Kollat sköldkörteln?Nej
Men ont i hela kroppen och sjukt orkeslös är jag.
Brist på nåt kanske? Kanske en tripp till vc och kolla lite värden och sånt?Nej
Men ont i hela kroppen och sjukt orkeslös är jag.
japp, alla blodprover såg fin fina ut. hade telefontid med läkare igår, men han ringde inte på avtalad tid så missade det. nu är det så illa att min allt går ut över jobbet. börjar fundera på fibromyalgi.Kram! Kollat sköldkörteln?
Alla värden är kollade för typ en månad sen, inga brister. Hade önskat att de hade visat något lätt åtgärdat.Brist på nåt kanske? Kanske en tripp till vc och kolla lite värden och sånt?
Att ha konstant ont gör att man blir trött. Ibland kan muskelinflammationer osv sprida sig i kroppen och man kan få ont i leder och sånt. Jag brukar ta nypon i några dagar då eller gurkmeja i en vecka sen är smärtan borta. En del mat är ju mer inflammationsframkallande än annan. Bara ett tips.Alla värden är kollade för typ en månad sen, inga brister. Hade önskat att de hade visat något lätt åtgärdat.
Får prova det om jag inte får någon hjälp från sjukvården. Har levt med ont i kroppen alldeles för länge nu och jag har många år kvar innan jag ens är 30.Att ha konstant ont gör att man blir trött. Ibland kan muskelinflammationer osv sprida sig i kroppen och man kan få ont i leder och sånt. Jag brukar ta nypon i några dagar då eller gurkmeja i en vecka sen är smärtan borta. En del mat är ju mer inflammationsframkallande än annan. Bara ett tips.
Sen är jag även trött på att var så här gnällig som man blir när man har ont i kroppen.Får prova det om jag inte får någon hjälp från sjukvården. Har levt med ont i kroppen alldeles för länge nu och jag har många år kvar innan jag ens är 30.
Städa kan man göra en annan dag. Men resten är kanske bra att ta tag i.Jag borde duscha, städa, gå promenad med hundarna och framförallt plugga! Jag blir så trött på mig själv ibland!
Gårdagens möte satte verkligen griller i huvudet på mig och det stör
Man får gnälla lite, bara man inte fastnar i detSen är jag även trött på att var så här gnällig som man blir när man har ont i kroppen.
Städa kan man göra en annan dag. Men resten är kanske bra att ta tag i.
Hur går det med din häst?
Du menar glutenintolerans Det är ingen allergi.Man får gnälla lite, bara man inte fastnar i det
Min stora smärta var glutenallergi visade det sig, trots att proverna (dom testar ju bara ett protein) visade att jag inte var allergisk. Nu är det bara ryggen som krånglar ibland med det har med en muskelskada och stress att göra.
Intoleransen är när det sätter sig på tarmen. Min sätter sig främst i leder och muskler och ger inflammationer och influensasymptom utan feber och till sist om jag äter det länge så visar sig symptom via tarmen.Du menar glutenintolerans Det är ingen allergi.
Precis, och eftersom jag inte hade celiaki på provet men ändå reagerar på gluten så är jag i sjukvårdens benämning allergisk.Fast glutenintolerans liknar allergi då man bildar antikroppar mot gluten, symptomen från mage eller muskler/leder är när antikropparna angriper kroppen istället (vilket är mer autoimmun reaktion dock).
Det SKA du vara! Grymt bra ju!Väldigt nöjd med mig själv faktiskt...