Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vågar påstå att det här med att plugga på distans för att det är "sportlov" går rent ut sagt åt helvete.....:(

Solen skiner så nu ska jag ta en långpromenad med hunden.
Imorgon besöker vi huset och ser hur mycket som måste städas.
Får ju betalt för jobbet så.
Ska bli så spännande att få gå igenom huset i lugn och ro och planera

Putsat lite fönster. Blev väl ok, men det är en konst...Men enklast att använda diskmedel och vatten. Ena fönstret på burspråket såg inte klokt ut, fullt med fläckar så det får jag putsa om.

2 superbra pass igår, 2 inte lika bra pass idag.
Var sååååå hääääääääääääääääääääär nära på att gå ut...meeeen jag har ju LOVAT att inte göra det - så då gjorde jag inte det, och är därmed vansinnigt nöjd med mig själv! :banana:
Tårtbiten jag åt innan lär ha försvunnit till stor del i alla fall...(blev bjuden på fika för att fira exets brors son som fyllde 4 igår :D )

Bilen startade inte när jag skulle hem från stallet :eek:
Men startkablar och en annan bil fixade igång honom. Måste köpa nytt batteri, och nya sommar däck:meh:

Vv. Växellådan bråkar i min bil. Det är en automat. Magkänslan säger dyyyyyyyyyyrt. :( Och då blir vi billösa. Bilen är för gammal för att läggas ner några stora pengar på.

svettig som attans, men ska snart duscha.
Har packat lådor och mockat åt kaninen och fixat med lite annat. Plus njutit av solskenet på en promenad med dotter och hund :)

@_husmusen_ Hur har det gått med dina grannar?

Vi ska titta på en lägenhet om en vecka. Har varnat hyresvärden (som bor under oss), att katterna får fnatt ibland på natten. Hen säger att det är lugnt, det är så pass isolerat att det inte kommer höras men man blir ändå nervös :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 915
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 686
· Visningar
51 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka