Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar som om jag har en massa luft i magsäcken :confused: Kommer upp luft men inte i form av rapar utan mera "burp". Skumt.

Bara så ni vet. :p

Sovit som en stock. Vaknade aptrött och ont i ryggen/ huvudet.
Och så ett mail om att jag är dubbelbokad att göra två prov samtidigt i dag.

Härliga måndag! Eller inte ....

Jag mår braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :banana:
Insåg igår hur bra jag faktiskt mår nu! Blev så stor förändring när jag rensade ur negativa energier (och framför allt tog avstånd från alla dessa människor som inte gör annat än framkallar negativitet åt allt och alla i sin omgivning...) och fyllde på med positiva! :banana::love:

Blä blä.
Hormonstrul och tjafs hemma, verkligen en perfekt kombo.

Försöker lära mig att städa bort frustrationen istället för att äta. Win - win liksom.

Vv. Växellådan bråkar i min bil. Det är en automat. Magkänslan säger dyyyyyyyyyyrt. :( Och då blir vi billösa. Bilen är för gammal för att läggas ner några stora pengar på.

99% säkert att det enda som krävs är ett växellådsbyte. Det är inte en bil köpt för elva tusen värd.. Suuuuuuuck! Hovslagare och höleverans denna månad också... och jag har slut spånpellets. Kutterspån ingår i stallhyran, men inte tillräckligt mycket..

...Kinder överraskningar är INTE roliga längre! Ingenting att bygga ihop ju! :mad: (och "gulorna" i kinderäggen är felkonstruerade! :mad::mad: )
MEEEEN jag är glaaaaaaaaaaaaad ändå! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 920
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 693
· Visningar
52 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka