Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Letade efter mitt ID06 som jag lagt på ett bra ställe pga utgått. Men behövde det till ett jobb enligt chefen så var bara att leta.

Hitta det tillslut + 2 bankkort som gick ut för 2 år sen och lite annat onödigt. 😅
Var bara klippa sönder och kasta direkt. Vet inte hur de hamnat där och inte i brännbart direkt. 🤣

Inte hos mig, men i veckan var jag iväg och hjälpte exet kasta skräp..3 fulla lass i en typ flyttbil blev det. För denna gång. Mycket kvar än...
Då har vi ändå varit iväg med flera lass på släp för några veckor sen.
Tydligen samlar man på sig en hel del under åren. (Är till stor del "dödsbo" efter hans pappa som gick bort för några år sen. )

Perfekt när jag inte hittar något hemma att rensa. Då kan jag åka dit och få bort lite av rensa behovet jag får ibland. :D

Tyvärr hittar jag ju lite som jag vill ta tillvara som äldre bett och lite annat smått och gott som jag lagt i en hög. Finns ju endel spännande saker på logen där...:angel:

Istället för att rensa och sälja en rulle band som den var så fick jag den geniala idéen att göra hårspännen av det så nu är halva pysselrummet fullt av rosetter i olika stadier av tillverkning istället för att göra färdigt något av mina andra, redan påbörjade, projekt. Jag är hopplös 😫

Mitt i julstök och städning blir det ändock lite rensat också.

Några bett ut på annons och hittade lite smågrejer jag ska lämna in till katthemsloppisen.
Är ledig några dagar nu och hoppas jag kommer iväg för att lämna in det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 521
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 599
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 974
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar