Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Hade gärna haft något där man kan skriva typ. Köp nu. Sista chansen.Jag skulle vilja ha en ny funktion på vinted.
Som automatiskt skickar ut meddelanden till alla som favoritmarkerat att köper de innan klockan 20.00 får de 50% rabatt. Eller mer ..
För stunden innan jag ska åka iväg och posta blir jag som knäpp, vill bara ha mer sålt NU och godkänner alla bud.
Ja det hade varit super!Samma här. Hade gärna haft något där man kan skriva typ. Köp nu. Sista chansen.
Innan annonsen tas bort och skänkes vidare osv..
Precis. Är ju perfekt. Vet själv jag kollade lite extra där under kategorin vid tillfälle. Så jag int missade något spännande.Ja det hade varit super!
Sellpy har så, typ "skänks snart till välgörenhet"
Alla 15 tillsammans.Jag har en bokserie på 15 delar och jag vet inte ehuru jag ska sälja den.
*En och en är så drygt att lägga ut men visst saknar folk kanske bara en eller två böcker i sin samling.
* Lägga ut tre till fem böcker i varje klump. Självklart i bok ordning
* Lägga ut alla femton
Hur hade ni gjort?
Sålde en annan serie på nio delar i ett svep på tradera en gång. Det va ju smidigt men den här känns inte lika eftertraktad.
Prova att lägga ut alla först ?Jag har en bokserie på 15 delar och jag vet inte ehuru jag ska sälja den.
*En och en är så drygt att lägga ut men visst saknar folk kanske bara en eller två böcker i sin samling.
* Lägga ut tre till fem böcker i varje klump. Självklart i bok ordning
* Lägga ut alla femton
Hur hade ni gjort?
Sålde en annan serie på nio delar i ett svep på tradera en gång. Det va ju smidigt men den här känns inte lika eftertraktad.