Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Lagt ut en långklänning (svart), en cocktailklänning (svart) en tröja i sammet, i ja, svart. Får se om det blir några napp. Helt sjukt egentligen att cocktailklänningen har jag aldrig använt, långklänningen en gång och tröjan kanske tre gånger för ett större antal år sedan.

Jag har fått en jäkla massa favoritmarkeringar, men bara en kjol såld. En kjol har fått 49 favoritmarkeringar på två dagar men ingen som köper trots att den bara kostar 30 spänn 😑

Jag är så sugen på att rensa och bli av med grejer, men orken håller inte riktigt med mig.

Riktigt frustrerande!

Fick iallafall sålt ett par boots.
Och fått bud på ett bett på tradera, men nu verkar köparen vilja dra sig ur och orken är som sagt inte på plats samtidigt som jag vill rensa så jag blir alldeles för irriterad 🙈

Har slängt en tröja/tunn cardigan vars stretch (stretchigt tyg) började krypa ut genom tyget.

Har lagt ut lite oanvänt smink och en teddy/pilé-jacka på Tradera. Flera favoritmarkeringar men ingen försäljning, tänker att om de inte säljs så startar jag om dem när annonserna går ut på måndag - lönen kommer ju nästa vecka.

Rensat i badrumsskåpet, kastat flera småtuber (både öppnade och oöppnade) med hårvård från Yves kalendern jag hade för 2-3 år sedan. Samt kastade en tandkräm jag absolut inte gillade men bara använt ett par gånger 😅
Kastat en säck med kläder som jag rensade ur garderoben i höstas men som inte kommit ut i soptunnan förrän nu 🙈

Jag hämtade upp lite mer böcker från hyllorna i källaren här om dagen och la ut på Studentapan. En blev såld ganska snabbt. Alla de som ligger ute nu tänker jag att jag ska stuva ihop i en kartong så jag lättare hittar dem när de väl blir sålda...

Arbetade sista dagen före 7:e januari igår, så nu är en av uppgifterna under ledigheten att styra upp lite på olika områden. Kanske till och med vågar mig på att lägga ut lite kläder och annat på Vinted! Ni här i tråden verkar ju nöjda med hur det funkar, så jag tänker mig att jag borde kunna klara av det 😆 Förut har jag tyckt att det är så jobbigt att sälja iom allt packande och skickande, men om det är lika smidigt som Studentapan nu med frakten, så är det ju rätt lättarbetat. Kan ju ge det en chans i alla fall!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 521
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 599
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 974
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar