Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jordskott och bubbelbad, måndagsmys.
I morgon tisdagsyoga på jobbet
Och flodhästmjölk är ro.
Klart slut

Väntar på att elen ska gå på i huset så jag kan städa klart.
Så jag tar en vända imorgon med.
Ska elda upp lite värme med kaminen innan jag slår igång element och vatten med.
Känns oerhört spännande. Ska se om jag lyckas lägga ut lite bilder nån dag

Jag fick uppenbarligen mer glädje och energi än jag trodde igår...herregud vilken dag jag har haft! Precis tvärtemot igår (ja, tills det vände då - men ikväll ska det inte vända åt andra hållet, det har jag bestämt! :D )
Det näst sista av allt braiga som hänt var att jag fick visa leg när jag köpte trisslott! :banana: Ingen vinst - men det gör inte ett dugg egentligen, jag är ju så glad ändå så just idag känns det som att jag redan fått högsta vinsten! Tjihoooooooooooooooooo!

Jag har börjat med ofrivillig platespotting, såg nr 100 i förrgår och nu kan jag inte låta bli att spana efter nr 101. :nailbiting:

Min rygg är bråkig. :( Kan inte ligga på mage för då får jag ondare och kan inte resa mig upp. Måste ha underkroppen vriden (ligger framför datorn, sitta går ej, då blir ryggen ilsk).

Men lattjo.
Humöret svänger hit- och dit. Har varit på sjukt bra humör i nästan ett dygn men är inte van vid att vara så full av glädje och energi så till slut däckade jag.
Släpade mig ändå upp ur sängen för ett pass Bp, mitt i lade nacken av - strax efter det meddelade instruktören hur nästa release blir och det är MYCKET som inte kommer fungera (många armövningar, och mycket liggande på bräda...och jag är redan orolig för att varken Bj, AfHo, Sh´bam eller Cx kommer fungera + det där med bokningarna...) sedan träffade jag en "vän" som sa något jag absolut inte ville höra så nu är måendet på botten igen :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 920
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 693
· Visningar
52 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka