Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker skryta lite nu, men jag är så larvigt stolt över mig själv jag fick A på det sabla arbetet och redovisningen om tammusen, det där grupparbetet som jag blev övergiven och fick göra allting själv på. Mitt första A och jag är så larvigt stolt
(jag var visst ensam i klassen om det betyget med )
Jag är sur!
Försök att fokusera på bussarna fördelar istället, som är väldigt bra fördelar! Tack UL!Jag hatar, hatar, hatar, hatar, HATAR de där helvetesbussarna till El-hybrider!!
FEM minuter i en sådan är vad som behövs för att nacke och rygg ska krascha...Tack UL, tack.
Försök att fokusera på bussarna fördelar istället, som är väldigt bra fördelar! Tack UL!
Känner mig stressad av flytten då flera hjälpredor backat ur.
I morgon ska jag ta med lite grejer och pyssla lite.
Precis så, @astronaut - tyvärr är jag mer än van att mötas av oförståelse, fast DET är ju inte MITT problem.
Sån sär är så påfrestande. Jag hoppas det dyker upp något snart, annars är det snart sommar och det brukar ju kunna vara en inkörsport för många. Hoppas det löser sig med både fot och jobb.Ont i foten. Vill inte. Vill träna för fullt. Blir så besviken.
Vill ha ett fast jobb så att jag vet att ekonomin är trygg. Men det finns inga jobb just nu. Springvikarierar. Hoppas att jobben rullar in men ovissheten är slitsam.
Sommaren finns bara vik där jag redan jobbar. Och 4 veckor semester ska jag ha om jag så ska bo på gatan. Nejdå, så illa är det inte men jag är en person som vill ha trygghet för att må bra. Jag är ganska tråkig.Sån sär är så påfrestande. Jag hoppas det dyker upp något snart, annars är det snart sommar och det brukar ju kunna vara en inkörsport för många. Hoppas det löser sig med både fot och jobb.