Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker skryta lite nu, men jag är så larvigt stolt över mig själv :angel: jag fick A på det sabla arbetet och redovisningen om tammusen, det där grupparbetet som jag blev övergiven och fick göra allting själv på. Mitt första A och jag är så larvigt stolt :banana: :D
(jag var visst ensam i klassen om det betyget med :eek: :angel: )

Starkt!

Märklig dag idag, börjar med att jag bevittnar en krock ca 5 m framför mig när jag är på väg till jobbet, ingen skadad bara två arga gubbar som behövde skrika på varandra och 2 buckliga bilar. Väl på jobbet hade vi spöket laban i dörrklockan som bestämde sig för att spela högt och tydligt i olika tonarter så att alla skulle höra och bli irriterade, vi stängde av den och ringde farbrorringklockadoktorn.
Sen var det dax för lunch, då fick ena kollegan en tumme stor glasbit i sin soppa :eek:

Resten av dagen och allt där emellan var riktigt trevligt:)

Jag hatar, hatar, hatar, hatar, HATAR de där helvetesbussarna till El-hybrider!! :(
FEM minuter i en sådan är vad som behövs för att nacke och rygg ska krascha...Tack UL, tack.

Jag hatar, hatar, hatar, hatar, HATAR de där helvetesbussarna till El-hybrider!! :(
FEM minuter i en sådan är vad som behövs för att nacke och rygg ska krascha...Tack UL, tack.
Försök att fokusera på bussarna fördelar istället, som är väldigt bra fördelar! Tack UL! :bow:

Eh...jag ser inga som HELST fördelar med bussar som skakar, vibrerar och rycker så både nacke och rygg la av...Under FEM minuters färd.
Speciellt inte bussar som varit i bruk mindre än ett år. De andra fungera oftast bra, men hybriderna är bara rena helveten.
Att ni utan värkproblematik inte fattar det förstår JAG. Men förminska inte mina problem - tack.
Ska jag någonsin åka en sådan (vilket jag inte lär komma undan) lär jag, i bästa fall, använda en stabil nackkrage.
Spelar ingen roll om/vart jag sitter/står.
Så nej, jag är bannemig inte tacksam över att behöva betala 790 jävla spänn i månaden för sådant här elände! (Hybridhelvetet verkar gå konstant som det enda alternativet jag har om jag har tid på sjukhuset eller så) hur, HUR ska jag kunna vara tacksam?
:mad:

Senast ändrad:
Känner mig stressad av flytten då flera hjälpredor backat ur.
I morgon ska jag ta med lite grejer och pyssla lite.

JA! Exakt! Tanken är ju god...men för mig funkar det inte :( Och jag misstänker att jag inte är den enda som har problem med det där.
Det går liksom som stötvågor genom hela kroppen, så hemskt! :(
Undrar om man kan skriva och be dem ta in "vanlig" buss på den linjen istället så jag slipper råka ut för att jag MÅSTE åka den...?

Ont i foten. Vill inte. Vill träna för fullt. Blir så besviken.
Vill ha ett fast jobb så att jag vet att ekonomin är trygg. Men det finns inga jobb just nu. Springvikarierar. Hoppas att jobben rullar in men ovissheten är slitsam.

Ont i foten. Vill inte. Vill träna för fullt. Blir så besviken.
Vill ha ett fast jobb så att jag vet att ekonomin är trygg. Men det finns inga jobb just nu. Springvikarierar. Hoppas att jobben rullar in men ovissheten är slitsam.
Sån sär är så påfrestande. Jag hoppas det dyker upp något snart, annars är det snart sommar och det brukar ju kunna vara en inkörsport för många. Hoppas det löser sig med både fot och jobb.

Sån sär är så påfrestande. Jag hoppas det dyker upp något snart, annars är det snart sommar och det brukar ju kunna vara en inkörsport för många. Hoppas det löser sig med både fot och jobb.
Sommaren finns bara vik där jag redan jobbar. Och 4 veckor semester ska jag ha om jag så ska bo på gatan. Nejdå, så illa är det inte men jag är en person som vill ha trygghet för att må bra. Jag är ganska tråkig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 928
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 400
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
84 85 86
Svar
1 710
· Visningar
52 672
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar