Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gunnar har kanske en identitetskris han också? Eller vårkänslor??
Vet inte, men jag blir irriterad av den hemska blå färgen varje gång jag går in på buke nu så risken finns att jag kommer vara betydligt mindre här. Jag vill ha sköna färger att vila ögonen på inte få nåt som sticker i ögonen så fort jag loggar in
It's green again ... frågan är hur länge
Hoppas det blir bättre för dig nu, men arbetet du lägger ner dras med av på hyran? Inte bara materialet hoppas jag så du jobbar gratis? Det är väl inte helt lätt att lägga golv och så att det blir fackmanna mässigt gjort?Blööörgh måste lägga golv i sovrummet innan inflytten.. Men ska köpa det idag. Fick dra av det på hyran så..
Sen så
Den tidigare hyresgästen hade nog intentioner att göra om golven men rev ut och sen blev det inget mer...
Fusk fusk fusk!Sitter på bussen på väg till Göteborg för att träffa fina @_husmusen_ och göra stan och Gothenburg horse show osäker
Så taggad!
Fusk fusk fusk!
klickgolv är enklare än man tror men jag får betalt för allt arbete inklusive städningenHoppas det blir bättre för dig nu, men arbetet du lägger ner dras med av på hyran? Inte bara materialet hoppas jag så du jobbar gratis? Det är väl inte helt lätt att lägga golv och så att det blir fackmanna mässigt gjort?
Jag vet inte kände mig bara sur. Kan bero på att två familjemedlemmar fyller år i veckan och vi har ingen vidare bra kontakt i familjen.Varför då?
Krutstänk? Nu har jag missat något, vad har du gjort?Har fortfarande krutstänk i ansiktet
Krutstänk? Nu har jag missat något, vad har du gjort?
@athena_arabians Oj. Hoppas nacken och ryggen kryar på sig snabbt!
Kraaaaaaam!Kraschade firmabilen (en King Cab) i helgen så airbagarna löste ut=krutstänk i ansiktet. Jag är hyggligt ok, alla andra verkar vara mer bekymrade än vad jag är (bilen död även om fbolaget inte gått med på det ännu). Stel och öm a la träningsvärk i nacken och ryggen plus några fina låsningar. Körde på ett rådjur med min egen bil igår på väg hem från Falun så nu är jag lite less.
Har dessutom jobbat mer eller mindre non stop sedan i lördags när eländet med King Caben hände för en idiot har visat att denne är en idiot, dvs mer jobb för mig i sista sekunden. Hade gärna haft en dag ledigt innan borrprogrammet drar igång med tanke på allt som hänt men det kan jag ju fetglömma.
/slut gnäll