Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte, men jag blir irriterad av den hemska blå färgen varje gång jag går in på buke nu så risken finns att jag kommer vara betydligt mindre här. Jag vill ha sköna färger att vila ögonen på inte få nåt som sticker i ögonen så fort jag loggar in :meh:
Gunnar har kanske en identitetskris han också? Eller vårkänslor?? :D

Blööörgh måste lägga golv i sovrummet innan inflytten.. Men ska köpa det idag. Fick dra av det på hyran så..
Sen så :D
Den tidigare hyresgästen hade nog intentioner att göra om golven men rev ut och sen blev det inget mer...
Hoppas det blir bättre för dig nu, men arbetet du lägger ner dras med av på hyran? Inte bara materialet hoppas jag så du jobbar gratis? Det är väl inte helt lätt att lägga golv och så att det blir fackmanna mässigt gjort?

Hoppas det blir bättre för dig nu, men arbetet du lägger ner dras med av på hyran? Inte bara materialet hoppas jag så du jobbar gratis? Det är väl inte helt lätt att lägga golv och så att det blir fackmanna mässigt gjort?
klickgolv är enklare än man tror men jag får betalt för allt arbete inklusive städningen
Har fått göra avdrag för detta redan och sen får jag hjälp att lägga golvet :)

Skulle ha klippt mig redan för 6 veckor sedan, men nu- när jag ska fortsätta med halskragen- fick jag"lov" av doktorn att vara utan den en kort stund så att frissan kan klippa.

...något senare......

Efter att ha väntat ett tag hos frissan utan att de ropat upp mig började jag ju undra. Och - när jag ringde förra veckan - så har frissan lyckats boka in mig den 27 MARS i stället....inga lediga tider nu.
Suck.
På vägen hem fick jag ett infall och svängde förbi en annan frissa och frågade om hon råkade ha ledig klipptid idag. Och tro det eller ej. om jag väntade en stund så skulle hon kunna klippa.
Ibland ska man ha tur också.
Jag hade aldrig varit på denna frisering men det blev bra.
Jag sade att hon räddade min dag.

Jag klippte mig sist strax före jul så det var ju hög tid.

Jag har tagit 75 mg Nozinan två kvällar i rad (för att somna lättare) vilket gör mig matt och slööööö. :down: Släpade mig ut på en promenad idag, blev bara 700 meter men iaf bättre än i går då jag inte promenerade alls.
Ska till läkaren den 16e så ska ta upp det då, borde ju finnas nån medicin som jag inte provat ännu.

Det där med meditation är roligt...har börjat med det för att varva ner när jag ska sova. Drar igång youtube och en sådan "guided meditaion" på typ 10-30 min...jag totaldäckar inom 5 min :eek: :D
Så skönt! Samma om jag vaknar och inte kan somna om.
Lovar att jag snart inte kommer kunna somna alls utan det snart! (fast en meditation bestod av 5 min relaxtalk...och resten "relaxing sound of waves"...jag vaknade jääääättekiiissnööööödig efter typ en halvtimme! :eek:

:eek: Krutstänk? Nu har jag missat något, vad har du gjort?

Kraschade firmabilen (en King Cab) i helgen så airbagarna löste ut=krutstänk i ansiktet. Jag är hyggligt ok, alla andra verkar vara mer bekymrade än vad jag är (bilen död även om fbolaget inte gått med på det ännu). Stel och öm a la träningsvärk i nacken och ryggen plus några fina låsningar. Körde på ett rådjur med min egen bil igår på väg hem från Falun så nu är jag lite less.

Har dessutom jobbat mer eller mindre non stop sedan i lördags när eländet med King Caben hände för en idiot har visat att denne är en idiot, dvs mer jobb för mig i sista sekunden. Hade gärna haft en dag ledigt innan borrprogrammet drar igång med tanke på allt som hänt men det kan jag ju fetglömma.

/slut gnäll

Kraschade firmabilen (en King Cab) i helgen så airbagarna löste ut=krutstänk i ansiktet. Jag är hyggligt ok, alla andra verkar vara mer bekymrade än vad jag är (bilen död även om fbolaget inte gått med på det ännu). Stel och öm a la träningsvärk i nacken och ryggen plus några fina låsningar. Körde på ett rådjur med min egen bil igår på väg hem från Falun så nu är jag lite less.

Har dessutom jobbat mer eller mindre non stop sedan i lördags när eländet med King Caben hände för en idiot har visat att denne är en idiot, dvs mer jobb för mig i sista sekunden. Hade gärna haft en dag ledigt innan borrprogrammet drar igång med tanke på allt som hänt men det kan jag ju fetglömma.

/slut gnäll
Kraaaaaaam!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 934
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
380
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 403
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
85 86 87
Svar
1 726
· Visningar
53 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Nyårsafton i stallet - 2025
  • Födda -21
  • Dressyrsnack nummer 18