Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har äntligen blivit normal efter att ha tagit Nozinan två kvällar, blir så matt och slöööö av den så masade mig ut på en 700 m promenad i går bara. I dag var jag piggare och gick 1,5 km. Det var såå skönt, ingen blåst och lagom varmt. :up:

Grymt trött nu. Ska bli skönt att sova sen. Golvet är inte riktigt klart än, men imorgon så.
Längtar efter att städa utsidan!!!

Och jag undrar vart fan resten av boken jag "testläser" åt författaren är. Bah hon måste skriva fort nu alltså! ;) (ja det är lugnt på jobbet inatt haha)

2 Alvedon, 1 ipren och voltarensmörja. Undrar om jag klarar en dag på jobbet. Foten är riktigt kass. Men något bättre än i går på slutet av dagen.

Jag har trott på voltaren till nu. Har aldrig använt tigerbalsam.
Det är starkare och läker inflammationerna till skillnad från voltaren som mest blockerar smärtan. Används mycket inom idrott och sport. Luktar dock ganska starkt så inget att ha på jobbet kanske men smörj och ta på en strumpa eller nåt täcker när du är hemma eller över natten. Den rödare ska vara starkare än den vita. Den vita är dock mjukare och lättare att hantera. Jag gillar den vita bäst :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 938
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
86 87 88
Svar
1 740
· Visningar
53 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka