Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...på sätt och vis kanske, men samtidigt blir det nog rätt tråkigt i längden...Önskar att livet vore lätt och enkelt.
Såg en bil med reg nr XX...nånting! Ovanligt att det börjar med XX.
Spoooooky...Min börjar på X. Det som är coolt är att grannes tyngre fordon har samma bokstäver (alltså i samma ordning) som min bil
Men fy vad läskigt! Hoppas att det är bättre nu!
Pengamässigt är jag knappast rik men rik på många andra vis. Hoppas du löser det med kissen.Känner mig svinfattig
Ville kastrera kissen denna månad men det är för dyrt.
Pengamässigt är jag knappast rik men rik på många andra vis. Hoppas du löser det med kissen.
Vv dagens i-landsproblem när man har ont i magen men katten tycker det är helt underbart att ligga på den och mysa.
Tigerbalsam kanske vore nåt?2 Alvedon, 1 ipren och voltarensmörja. Undrar om jag klarar en dag på jobbet. Foten är riktigt kass. Men något bättre än i går på slutet av dagen.
Jag har trott på voltaren till nu. Har aldrig använt tigerbalsam.Tigerbalsam kanske vore nåt?
Det är starkare och läker inflammationerna till skillnad från voltaren som mest blockerar smärtan. Används mycket inom idrott och sport. Luktar dock ganska starkt så inget att ha på jobbet kanske men smörj och ta på en strumpa eller nåt täcker när du är hemma eller över natten. Den rödare ska vara starkare än den vita. Den vita är dock mjukare och lättare att hantera. Jag gillar den vita bästJag har trott på voltaren till nu. Har aldrig använt tigerbalsam.