Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om jag ska ta sömntablett och sova lite i natt/på morgonen eller om jag ska dygna igen... eller sova lite på dan. Hmm...är lite uppvarvad så risken är att jag ligger vaken även med sömnis och i såfall har jag ju tagit en i onödan. :wtf:

Dumt att äta sent på kvällen och särskilt oxfilé. Vaknade med värk kring mage/tarm:crazy:
Hoppas värktabletten hjälper snart.

Hunden är sjuk :( ingen skola utan hemma med "vård av sjuk hund"
Själv har jag fått en helt fantastiskt reaktion på min nya hudlotion och är ilsket röd i hela ansiktet :rage: :meh:
Och en ilsken finne mitt på halsen som gör svinont! :arghh:

Dessa måndagar, kan man annat än älska (avsky) dom? :cool:

Har haft en galet ROLIG helg! :bow::D
House of Metal gick av stapeln i Umeå, och det var så sjukt roligt så jag längtar redan till nästa år! :banana:
Kul för maken och hans kompis att dom fick träffa sina idoler också! :) Dom blev så starstruck att dom tappade talförmågan :D (vilken iofs en bandmedlem också blev när jag sa att maken och kompisen var nervösa över att träffa bandet). :p

Jag behöver byta foder på hundarna och klurar på nordic spannmålsfritt eller taste of the vild. Pengamässigt hamnar dom på samma. Frågan är vilket som passar dom/oss bäst. Och vilket som är snällast mot den vitas mage....

Kollar den här (Kunskapskanalen):

Livet på rättspsyk
Dokumentär. Carol och Michael är patienter på en rättspsykiatrisk klinik. De berättar om sina brott, sjukdomar och tankar om framtiden. För personalen pendlar det mellan att skydda patienter med självskadebeteende till glädjen över att se dem ta kliv mot tillfrisknande och frihet. Från UR. Även 3/3, 4/3 och 7/3.

...och den där när man helt plötsligt märker att man själv inte styr dansen längre...kroppen flyger och far - och gör precis vad den ska, mer eller mindre, utan att hjärnan behövde lägga sig i.
Då uppstår magi, på riktigt. Kärlek och magi. :love:
Det är SÅ HÄR det ska kännas!!
Men nu blir det ju ny release så nu dröjer det väl ett bra tag innan jag får ordning på självförtroendet igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
86 87 88
Svar
1 758
· Visningar
54 351
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar