Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy hoppas verkligen den läker nu ju! Tur man har sluppit sånt än så länge..och så har bölden ändå vuxit Ska tillbaka på onsdag och fredag iaf. Hoppas på att den har lagt sig för jag har inte råd att slänga ut multum på att rengöra och lägga förband på det där :P
Usch va surt!nu har även en verkstad bekräftat att växellådan är trasig i bilen.
Hade det inte kunnat hända en annan månad? inte samma månad som en rolig festival, ponnyköp och höleverans? Vi klarar oss utan bil ett tag framöver, men livet blir ju så mycket lättare med bil.
Plus att jag är uppriktigt ledsen över att bilen inte går att köra mer. Den var ju helt perfekt!
Stor kram!Trött på att ha ont i foten. Är väl extra känslig för att jag aldrig har haft ont om vi räknar bort mens.
Trött på oärliga människor, falska människor, människor som utnyttjar andra människor.
Jag anser att jag är hjälpsam och empatisk och blir ledsen när folk utnyttjar det på ett eller annat sätt.
Men jag är väl extra känslig nu när jag har ont och är orolig osv.
Massa kramar. Skönt att hunden mår bättre, du hittar säkert nåt alternativ till snittarnaMått dåligt hela dagen med svår ångest och tunga mörka tankar utan att ha någon aning om varför Tog mig ut en sväng med hundarna och katterna i solen. skönt.
Hunden mår bättre, han tål helt enkelt inte torrfoder eller torrt godis. Han som älskar sina leversnittar högt!
Jag mailade läraren i går om att jag missade provet pga av vård av min sjuka hund....provet var i dag insåg jag nyss Kan ju bli spännande att förklara i morgon
Trött på att ha ont i foten. Är väl extra känslig för att jag aldrig har haft ont om vi räknar bort mens.
Trött på oärliga människor, falska människor, människor som utnyttjar andra människor.
Jag anser att jag är hjälpsam och empatisk och blir ledsen när folk utnyttjar det på ett eller annat sätt.
Men jag är väl extra känslig nu när jag har ont och är orolig osv.