Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såhär ser det ut på varenda användares inlägg, även mitt eget:
10603221_601209373346522_3400440422688546116_n.jpg

Vv: Jag önskar att min inre kraft som får mig att fortsätta bara kunde gå dö, så jag kunde få ge upp och sluta kämpa hela tiden. De hade varit så jävla mycket enklare. Just i dag också.
Csn har inte gett nåt beslut, för prioriteringen som dom sa att dom satte på mitt ärende förra veckan finns tydligen inte (jag är inte ens förvånad längre) , och det betyder ännu längre handläggningstid.....igen.....Jag fick dock tag i min handläggare, för nu hade jag faktiskt fått en (kors i taket) och hon lätt måttligt road över min förfrågan och förklaringar. Jag påminde att dom handlagt mitt ärende i över 2 månader nu och att jag har en hyra att betala och inte kan leva på luft.
Jag är lovad besked i slutet av veckan, och ja jag vet att det är onsdag i dag, det gör det hela ännu mindre troligt. Jag är helt övertygad om att det inte kommer ske eller att jag får avslag, inte för att det finns något att avslå på nu, men dom hittar säkert något, varför inte, bara för att det är jag lixom. Jag fan orkar inte, men drar upp nyckel och fortsätter gå, kämpar på ändå. Jag orkar inte, men jag gör det visst ändå...:(

Och ni som är trötta att lyssna på mitt gnäll behöver inte läsa mina inlägg! :rage:

*mutter*

VV: sitter och lyssnar på Finntroll och drömmer mig tillbaka till helgen som var. Lätt roligaste helgen på lääääänge! Fler festivaler är inplanerade i sommar :D:banana::bump:

Vv: Jag önskar att min inre kraft som får mig att fortsätta bara kunde gå dö, så jag kunde få ge upp och sluta kämpa hela tiden. De hade varit så jävla mycket enklare. Just i dag också.
Csn har inte gett nåt beslut, för prioriteringen som dom sa att dom satte på mitt ärende förra veckan finns tydligen inte (jag är inte ens förvånad längre) , och det betyder ännu längre handläggningstid.....igen.....Jag fick dock tag i min handläggare, för nu hade jag faktiskt fått en (kors i taket) och hon lätt måttligt road över min förfrågan och förklaringar. Jag påminde att dom handlagt mitt ärende i över 2 månader nu och att jag har en hyra att betala och inte kan leva på luft.
Jag är lovad besked i slutet av veckan, och ja jag vet att det är onsdag i dag, det gör det hela ännu mindre troligt. Jag är helt övertygad om att det inte kommer ske eller att jag får avslag, inte för att det finns något att avslå på nu, men dom hittar säkert något, varför inte, bara för att det är jag lixom. Jag fan orkar inte, men drar upp nyckel och fortsätter gå, kämpar på ändå. Jag orkar inte, men jag gör det visst ändå...:(

Och ni som är trötta att lyssna på mitt gnäll behöver inte läsa mina inlägg! :rage:

*mutter*

Ditt gnäll är utan tvekan befogat! det finns få saker som tär så mycket som när man står maktlös över sin egen ekonomi. När ens ekonomi inte funkar p.g.a. någon annans icke-beslut.

*mutter*
Lämnar kram och tycker att du är fantastisk!

*ger @EmmaW en lång kram*

Vv bah känner inte för att städa,tvätta, promenera eller träffa häst. Vill bara krypa ner i sängen och läsa/sova/titta på film. Men det har jag inte tid med...

Ibland blir det ingen frukostmacka för att jag inte orkar gå till COOP innan frukost.
Kom idag på att det finns ett bageri i grannhuset, som funnits där så länge jag bott här åtminstone. :cool:
Smarta jag.
Så i morse kilade jag ner och köpte nybakta frallor. :d

Ringde giftinformation nyss. Råkade ta för mycket Paracetamol i natt :crazy: Tog två Citodon kl 2 för ryggvärken och sen kom jag på att jag tagit två Pamol 1,5 timme tidigare. Kollade i fass och blev lite orolig när jag läste om Citodon och överdosering men det är ingen fara enligt giftinformation. :up:
Tur att jag ringde dem, försökte först med vc men det var kö...har ju läst att leverskador kan komma några dagar efteråt så bäst att kolla upp det tänkte jag.
Konstigt att jag missade att jag tagit Pamol :cautious: för jag skriver alltid upp i en kalender när jag tar en medicin.
Puh.

VEM kunde tro att man blir MÄTT på en GURKA??
:eek:

Och så har jag ett problem här...
Jag VILL HA detta...men det är herrmodell, och lite dyrt (även om jag har både % och 100:- rabatt)
De har med Bp också...kunde de inte ha ett med Bj?? :mad:
141295071282437711.png

Jaja, det blir väl en Nike-topp till annars :rofl:

*mutter*

Emma, hang in there! Jag vet precis vad du menar.

Det är ALLTID krångel för mig med, vad fan det än handlar om. Stort eller litet. Same but different. Oftast pratar (skriver) jag inte om det, men ibland kan jag pysa när det blir för övermäktigt. Inte ofta, men det händer.

Jag har varit och fikat med en tjej som jag träffat via ett nätforum. Det var kul men lite surrigt i kaféet, blev trött i hjärnan.

Tog mig till skolan trots ångesten till slut. Helt slut nu :crazy: Prov i morgon men får inte in nåt alls hur mycket jag än läser, min hjärna verkar ha intagstopp :cautious: Allt klart till höhämtningen på fredag i alla fall och pappa ska ge bilen första hjälpen igen :up:
Har benat lite ångestrelaterade grejer i livet, csn står onekligen för den största delen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 410
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 763
· Visningar
54 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka