Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är starkare och läker inflammationerna till skillnad från voltaren som mest blockerar smärtan. Används mycket inom idrott och sport. Luktar dock ganska starkt så inget att ha på jobbet kanske men smörj och ta på en strumpa eller nåt täcker när du är hemma eller över natten. Den rödare ska vara starkare än den vita. Den vita är dock mjukare och lättare att hantera. Jag gillar den vita bäst :)
Låter bra men hur funkar det när man redan har haft på voltaren? Det blir ingen oönskad effekt?

Låter bra men hur funkar det när man redan har haft på voltaren? Det blir ingen oönskad effekt?
Du kan ju tvätta av voltarenen och vänta kanske 6 timmar för hudens skull men det ska inte vara någon fara man kan ju utan problem använda både tabletter och tigerbalsam samtidigt utan att dom påverkar varandra negativt :)

Du kan ju tvätta av voltarenen och vänta kanske 6 timmar för hudens skull men det ska inte vara någon fara man kan ju utan problem använda både tabletter och tigerbalsam samtidigt utan att dom påverkar varandra negativt :)
Har ingen men får försöka köpa i morgon.

Nu i em kom det in både regn och blåst.
Klarat av den här helgens jobb iaf:up:
Köpte pommes frites på Ica för 9 kr. Så ikväll blir det med oxfilé.

Vv blir så sur på mig själv som är så oekonomisk, har 1100 kvar och ska ut och äta med jobbet på torsdag. Tur jag har mycket mat i frysen, får bli morötter som månadens grönsak helt enkelt (å andra sidan är det bra för godis och snabbmat blir typ obefintligt och det gillar nog min vikt)

Imorgon städas det sista ur och så de möbler som inte är sålda av de som stod kvar åker ut för imorgon börjar vi köra sopor som ligger ute. :) Grannarna kommer jubla

Ingen promenad idag :down: Dygnade igår och la mig vid midnatt, sen var jag däckad till ca 17:30 idag. :wtf: Börjar fundera på att begära en sömnutredning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
86 87 88
Svar
1 758
· Visningar
54 351
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar