Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra men hur funkar det när man redan har haft på voltaren? Det blir ingen oönskad effekt?Det är starkare och läker inflammationerna till skillnad från voltaren som mest blockerar smärtan. Används mycket inom idrott och sport. Luktar dock ganska starkt så inget att ha på jobbet kanske men smörj och ta på en strumpa eller nåt täcker när du är hemma eller över natten. Den rödare ska vara starkare än den vita. Den vita är dock mjukare och lättare att hantera. Jag gillar den vita bäst
Du kan ju tvätta av voltarenen och vänta kanske 6 timmar för hudens skull men det ska inte vara någon fara man kan ju utan problem använda både tabletter och tigerbalsam samtidigt utan att dom påverkar varandra negativtLåter bra men hur funkar det när man redan har haft på voltaren? Det blir ingen oönskad effekt?
Har ingen men får försöka köpa i morgon.Du kan ju tvätta av voltarenen och vänta kanske 6 timmar för hudens skull men det ska inte vara någon fara man kan ju utan problem använda både tabletter och tigerbalsam samtidigt utan att dom påverkar varandra negativt
Hoppas det hjälper dig lika bra som det hjälper migHar ingen men får försöka köpa i morgon.
Hoppas jag också! Pappa har köpt på Coop nu så jag får prova ikväll.Hoppas det hjälper dig lika bra som det hjälper mig
Man får ha sådana dagar! KramTotalt j-v energilös idag.
Problemet är ju att alla är dagar är så här. Men hoppas det vänder snart.Man får ha sådana dagar! Kram
Det lätt inte så kul. hoppas du kan få hjälp med det.Ingen promenad idag Dygnade igår och la mig vid midnatt, sen var jag däckad till ca 17:30 idag. Börjar fundera på att begära en sömnutredning...
Är du sjuk eller känns det så ändå?Problemet är ju att alla är dagar är så här. Men hoppas det vänder snart.