Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska vi åka och börja lägga golv.
Förhoppningsvis blir jag även med en del av möblerna de lämnade.
Annars får jag bygga på sopberget ute :)

Har ätit Picadelisallad. :d Sparade typ hälften till senare. Tyvärr har COOP höjt priset :rage: 119:- kilot nu. :( Nåja, ett kg räcker till 2-3 portioner ju. :up:

Jag har rabattkuponger så jag får från salladsbar för halvapriset...köpt TVÅ (olika) "klubbkortet"-häften med massa rabattkuponger i... :angel:

Jag trodde vi skulle få slippa 71:an nu, men nej...vi ska "dansa ut" den på måndag :rofl:
Hooooppas det går lika bra som idag :eek:
Och jag hoppas förihelvete att det går att boka passet från nya hemsidan om inte bokningen från "vår" hemsida är med! :mad:

Egentligen inget då jag inte nämnt bölden just här utan på facebook. Brukar få lite bölder på låren då o då som man kan klämma ut någon vit gegga ur. Ibland går det inte och då lyckas man efter några dagar klämma ut blod och var :P Men nu satte sig det en liten böld på ljumsken, stor som en 5krona ungefär, men nu är det så pass stort område: halva ljumsken, upp mot magen och ned mot skrevet typ..

Jag HALTAR mig fram trots jag inte har ont i benen liksom..
Men fy vad läskigt!:eek: Hoppas att det är bättre nu!

...note to self, ställ inte frågor som du inte vill ha ett ärligt svar på...
"Är resten av koreografin lika svår...?" "jaa...alltså, det är MYCKET koreografi, men fokusera på EN sak i taget och LÅT det vara jobbigt..."
Well...okej :eek::eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 938
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
86 87 88
Svar
1 740
· Visningar
53 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka