Tråd för värdelöst vetande del 32

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 77 897
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det handlar nog mer om att äta rätt för det behov man har.
Kanske kan det vara idé att kontakta dietist?
Fast jag tycker att jag äter väldigt varierat och nyttigt! Äter också alltid frukost, middag och kvällsmat och sen mellanmål på det. Äter varje dag nu även sötsaker, bara för att inte gå ner för mycket i vikt!:eek:

Fast jag tycker att jag äter väldigt varierat och nyttigt! Äter också alltid frukost, middag och kvällsmat och sen mellanmål på det. Äter varje dag nu även sötsaker, bara för att inte gå ner för mycket i vikt!:eek:
Du kanske är som jag som måste äta ganska fet mat för att hålla vikten? När jag slutade akta mig för fett och såg till att äta det flera gånger varje dag så började vikten stabilisera sig.

Bah är ju inte bra att börja googla kosttillskott och nyta växter/örter/bär. Måste helt klart köpa hem ett mindre lager av grejer när lönen kommer :p

Du kanske är som jag som måste äta ganska fet mat för att hålla vikten? När jag slutade akta mig för fett och såg till att äta det flera gånger varje dag så började vikten stabilisera sig.
Kanske det.. Tycker jag har provat allt. Nåja, jag är ju glad ändå att det är såhär eftersom att äta är typ en hobby:angel:

Kanske det.. Tycker jag har provat allt. Nåja, jag är ju glad ändå att det är såhär eftersom att äta är typ en hobby:angel:
Jag åt lchf inspirerat ett tag och det hjälpte massor, och här äts det friskt fortfarande :angel:men jag stannat i normalvikt ändå utan att tappa:up:

@EmmaW både nypon och gurkmeja är bra mot diabetes (iofs ska man tro en sida så botar gurkmeja allt inkl minst en genetisk sjukdom). Så det är ju värt att testa det också :) och så måste jag ta tag i mitt kolhydratätande.

Jag dygnade förut, sen somnade jag framför Idol i fredags, vaknade till på lördag fm ett par ggr och somnade om igen och vaknade 00.30 inatt. Så har sovit 28 timmar, typ. :angel:

Sovit ut och väldigt det var välbehövligt :p
Myser runt här hemma och tvättar,städar och fixar :love: rengjort luftvärmepumpen och hoppas den unkna doften som sätter sig i kläderna ska försvinna nu :angel:
Känns typ lyxigt att vara ledig en söndag :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
377
· Visningar
11 947
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
Svar
2 032
· Visningar
122 415
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka