Tråd för värdelöst vetande del 32

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 77 897
Status
Stängd för vidare inlägg.
VV: från att ha varit världens slarver med allt vad munhygien heter (det är ju så SJUKT tråkigt!) har jag fått en skarp tillsägelse av tandhygienisten (som ingår i programmet för tandvårdsrädda) att använda mellanrumstandborste, sensodyne tandkräm och fluorskölj - MORGON OCH KVÄLL!!
Det tar ju typ 15 min varje gång, och att sila runt fluorsköljen i en minut är snudd på outhärdligt för mina käkar! :mad:
Men, jag erkänner, det känns onekligen trevligare i munnen...

Idag när sambon var ute på vildsvinjakt hittade han ett ställe i skogen där nån dumpat en del emaljerat gods och glas:eek:
Men det bästa var att han hittade en gammal flugfångare i glas:) hel dessutom.

Blir soffläge med te resten av kvällen.
Det var uppenbarligen ingen bra idé att gå på hopp & studs- pass. Så nu blir det supervila tills Bj-passet imorgon :eek:

Motivationen är i princip obefintlig eftersom jag kommer vara full av päls sen :meh: :yuck: men nu ska jag åka och helklippa båda ponnysarna, hoppas inga hemskheter döljer sig under pälsen nu! :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
372
· Visningar
11 779
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 289
Svar
2 032
· Visningar
122 415
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025