Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
VV: från att ha varit världens slarver med allt vad munhygien heter (det är ju så SJUKT tråkigt!) har jag fått en skarp tillsägelse av tandhygienisten (som ingår i programmet för tandvårdsrädda) att använda mellanrumstandborste, sensodyne tandkräm och fluorskölj - MORGON OCH KVÄLL!!
Det tar ju typ 15 min varje gång, och att sila runt fluorsköljen i en minut är snudd på outhärdligt för mina käkar! :mad:
Men, jag erkänner, det känns onekligen trevligare i munnen...

svarar @lil-sis och @whwycd också ..
kan äta polly, skumgodis, lakrits men ej sura godisar eller typ vingummi eller brio fruktgodis
sockerbitar svampar och skumtomtar går bra och sånt i den stilen

Idag när sambon var ute på vildsvinjakt hittade han ett ställe i skogen där nån dumpat en del emaljerat gods och glas:eek:
Men det bästa var att han hittade en gammal flugfångare i glas:) hel dessutom.

Blir soffläge med te resten av kvällen.
Det var uppenbarligen ingen bra idé att gå på hopp & studs- pass. Så nu blir det supervila tills Bj-passet imorgon :eek:

Motivationen är i princip obefintlig eftersom jag kommer vara full av päls sen :meh: :yuck: men nu ska jag åka och helklippa båda ponnysarna, hoppas inga hemskheter döljer sig under pälsen nu! :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 779
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka