Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Red på islandshäst igår och mina knän värkte som ini helvete efter den ridturen. Aldrig varit med om något liknande.
Ska provrida fjordhäst imorgon. Och några andra nästa vecka.

Mitt liv börjar bli någon % bra iaf.

Red på islandshäst igår och mina knän värkte som ini helvete efter den ridturen. Aldrig varit med om något liknande.
Ska provrida fjordhäst imorgon. Och några andra nästa vecka.

Mitt liv börjar bli någon % bra iaf.
Heja :)

Nu ska jag dricka äckelkaffe, men har inte råd att köpa nytt så det blir utgånget ica basic kaffe som inte luktar så gott :)
Ska fixa en ansökan till en fond under helgen, det var en helsikes massa papper de ville ha men :)

Ibland är det bra att ha en timme "vila" mellan passen och ett apotek 2 våningar ner.
T.ex. om man får för sig att halka omkull på första passet och behöver smärtlindring för småbråkig nacke inför pass 2.
Då hinner man köpa naproxen och den hinner börja verka innan nästa pass.
Kanske är det också lite för lite att klara ett pass på en macka, och nästa pass på en frozen yoghurt (som lämpligt nog går att köpa på vägen från apoteket till gymmet!) med bär? Eventuellt?
Jaja, det gick hyfsat bra i alla fall! :)

Ibland är det bra att ha en timme "vila" mellan passen och ett apotek 2 våningar ner.
T.ex. om man får för sig att halka omkull på första passet och behöver smärtlindring för småbråkig nacke inför pass 2.
Då hinner man köpa naproxen och den hinner börja verka innan nästa pass.
Kanske är det också lite för lite att klara ett pass på en macka, och nästa pass på en frozen yoghurt (som lämpligt nog går att köpa på vägen från apoteket till gymmet!) med bär? Eventuellt?
Jaja, det gick hyfsat bra i alla fall! :)
Låter inte hälsosamt.

Jag har inte bett om varken bu eller bä, det var just värdelöst vetande, vilket denna tråd är till för. Right?

Du svarade liknade i denna tråd på en annan persons inlägg där jag försvarade ditt inlägg. Men du kan nog inte räkna med att svara folk själv men inte ta ett svar själv.
Hade ju blivit rätt tråkigt om alla skrev här och alltid fick ett svar.

Du svarade liknade i denna tråd på en annan persons inlägg där jag försvarade ditt inlägg. Men du kan nog inte räkna med att svara folk själv men inte ta ett svar själv.
Hade ju blivit rätt tråkigt om alla skrev här och alltid fick ett svar.
Men jaha? Vad är du ute efter?? :confused:

Jag är inte ute efter ngt. En del inlägg läser jag, en del kommenterar jag. Trodde det var så det var men jösses om det ställer till det så för dig så ska jag självklart inte kommentera dina.
Jag förstod bara inte vitsen med att gå på så där.
Det "värdelösa vetandet" i mitt inlägg från början var att det är himla praktiskt med allt på ett ställe. Hur är det "inte hälsosamt"? Det må vara hänt att situationen inte var optimal. Det kan jag hålla med om, men vad spelar det för roll, egentligen?

utgånget Ica basic kaffe smakar och luktar blomjord men vad gör man inte
Har bara kaffe och bröd att leva av tills torsdag
Ska fixa klart en fondansökan imorgon så jag kan skicka på måndag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka