Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HejaRed på islandshäst igår och mina knän värkte som ini helvete efter den ridturen. Aldrig varit med om något liknande.
Ska provrida fjordhäst imorgon. Och några andra nästa vecka.
Mitt liv börjar bli någon % bra iaf.
Det handlar nog mer om att äta rätt för det behov man har.Hur mycket ska äta egentligen??! Äter och äter, men går ändå ner i vikt!
Låter inte hälsosamt.Ibland är det bra att ha en timme "vila" mellan passen och ett apotek 2 våningar ner.
T.ex. om man får för sig att halka omkull på första passet och behöver smärtlindring för småbråkig nacke inför pass 2.
Då hinner man köpa naproxen och den hinner börja verka innan nästa pass.
Kanske är det också lite för lite att klara ett pass på en macka, och nästa pass på en frozen yoghurt (som lämpligt nog går att köpa på vägen från apoteket till gymmet!) med bär? Eventuellt?
Jaja, det gick hyfsat bra i alla fall!
Har jag sagt det?Låter inte hälsosamt.
Har jag sagt att du har sagt det?Har jag sagt det?
Om man skriver ett sånt inlägg kanske man får vara beredd på att ngn tycker att det låter dåligt. Annars får man nog låta bli att skriva.Nej, men det verkade som om det vore ett problem?
Jag har inte bett om varken bu eller bä, det var just värdelöst vetande, vilket denna tråd är till för. Right?Om man skriver ett sånt inlägg kanske man får vara beredd på att ngn tycker att det låter dåligt. Annars får man nog låta bli att skriva.
Jag har inte bett om varken bu eller bä, det var just värdelöst vetande, vilket denna tråd är till för. Right?
Men jaha? Vad är du ute efter??Du svarade liknade i denna tråd på en annan persons inlägg där jag försvarade ditt inlägg. Men du kan nog inte räkna med att svara folk själv men inte ta ett svar själv.
Hade ju blivit rätt tråkigt om alla skrev här och alltid fick ett svar.
Jag är inte ute efter ngt. En del inlägg läser jag, en del kommenterar jag. Trodde det var så det var men jösses om det ställer till det så för dig så ska jag självklart inte kommentera dina.Men jaha? Vad är du ute efter??
Jag förstod bara inte vitsen med att gå på så där.Jag är inte ute efter ngt. En del inlägg läser jag, en del kommenterar jag. Trodde det var så det var men jösses om det ställer till det så för dig så ska jag självklart inte kommentera dina.