Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om man ser profssigare ut med lite maskara på. Blö så nervös också. Tur jag ska fasta inatt!
Kom som du är. Var dig själv. Du är underbar precis som du är;)

vv1: Börjar nya jobbet redan i morgon, både stressad och nervös :nailbiting:

vv2: Jag vet vad jag ska ge mig själv i julklapp :idea:

vv3: Mitt nyårslöfte för 2015 är utklurat och klart! :up:

Jag har bytt dammsugarpåse för första gången i mitt liv :eek:
Och lägenheten är fortfarande välstädad :)
Nu ska jag vila en stund innan jag får besök...önska mig lycka till :eek:
Önskar dig en massa lycka till!!!:love::love::love:'

Vilken dag... Nu är det "bara" att hämta tvätten och steka plättar till dotras skolresa imorrn kvar

Kollrigt på jobbet med en aning spändare arbetssituation. Hoppas det rätar/lugnar sig:crazy:
Svårt att stressa ner efter såna dagar.

@EmmaW satte på lite maskar och ett par varma skor med lite klack. Kändes bra på mötet men nu är jag helt utpumpad känns det som. Tack för stödet fina du!

Vv dagens udda matinköp: 16 burkar tonfisk, 3 kg gröna ärtor, 1 bit entrecote, 1 flak energidryck, 1 flaska kolsyrat vatten och en burk tuggummi. Ville egentligen handla massa skit och vräka i mig men kör på en fasted istället :)

Fick en smäll på näsan i tisdags. Blödde rejält och sen kom det lite hela dagen. Nu är jag öm och ur den näsborren som det blödde längst kommer det blank vätska.
Men detta är inget att söka för väl? Den kommer repa sig?

Fick en smäll på näsan i tisdags. Blödde rejält och sen kom det lite hela dagen. Nu är jag öm och ur den näsborren som det blödde längst kommer det blank vätska.
Kan det vara vanlig sårvätska som kommer? I så fall är det inget att oroa sig för utan bör ge med sig snart :) men är du osäker så ring vc men det är ganska vanligt om man slagit i och blött mycket.

Kan det vara vanlig sårvätska som kommer? I så fall är det inget att oroa sig för utan bör ge med sig snart :) men är du osäker så ring vc men det är ganska vanligt om man slagit i och blött mycket.

Är öm och det spränger lite men jag är egentligen inte så orolig. Väntar och ser hur det känns efter helgen.

1177 lär ha svaret på din fråga :)

vv: fick en massa hemuppgifter från tandhygienisten :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Nyårstråden
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur