Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det handlar nog mer om att äta rätt för det behov man har.
Kanske kan det vara idé att kontakta dietist?
Fast jag tycker att jag äter väldigt varierat och nyttigt! Äter också alltid frukost, middag och kvällsmat och sen mellanmål på det. Äter varje dag nu även sötsaker, bara för att inte gå ner för mycket i vikt!:eek:

Fast jag tycker att jag äter väldigt varierat och nyttigt! Äter också alltid frukost, middag och kvällsmat och sen mellanmål på det. Äter varje dag nu även sötsaker, bara för att inte gå ner för mycket i vikt!:eek:
Du kanske är som jag som måste äta ganska fet mat för att hålla vikten? När jag slutade akta mig för fett och såg till att äta det flera gånger varje dag så började vikten stabilisera sig.

Bah är ju inte bra att börja googla kosttillskott och nyta växter/örter/bär. Måste helt klart köpa hem ett mindre lager av grejer när lönen kommer :p

Du kanske är som jag som måste äta ganska fet mat för att hålla vikten? När jag slutade akta mig för fett och såg till att äta det flera gånger varje dag så började vikten stabilisera sig.
Kanske det.. Tycker jag har provat allt. Nåja, jag är ju glad ändå att det är såhär eftersom att äta är typ en hobby:angel:

Kanske det.. Tycker jag har provat allt. Nåja, jag är ju glad ändå att det är såhär eftersom att äta är typ en hobby:angel:
Jag åt lchf inspirerat ett tag och det hjälpte massor, och här äts det friskt fortfarande :angel:men jag stannat i normalvikt ändå utan att tappa:up:

@EmmaW både nypon och gurkmeja är bra mot diabetes (iofs ska man tro en sida så botar gurkmeja allt inkl minst en genetisk sjukdom). Så det är ju värt att testa det också :) och så måste jag ta tag i mitt kolhydratätande.

Jag dygnade förut, sen somnade jag framför Idol i fredags, vaknade till på lördag fm ett par ggr och somnade om igen och vaknade 00.30 inatt. Så har sovit 28 timmar, typ. :angel:

Sovit ut och väldigt det var välbehövligt :p
Myser runt här hemma och tvättar,städar och fixar :love: rengjort luftvärmepumpen och hoppas den unkna doften som sätter sig i kläderna ska försvinna nu :angel:
Känns typ lyxigt att vara ledig en söndag :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 779
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka