Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag tycker att jag äter väldigt varierat och nyttigt! Äter också alltid frukost, middag och kvällsmat och sen mellanmål på det. Äter varje dag nu även sötsaker, bara för att inte gå ner för mycket i vikt!Det handlar nog mer om att äta rätt för det behov man har.
Kanske kan det vara idé att kontakta dietist?
Erkänner på stående fot att jag är avis! Härligt!Det är så underbart att jobba på ett ställe där man trivs! Både med jobbet och med teamet!
Det är verkligen härligt. Går nästan fortfarande runt och är rädd att det alltid bara är lugnet före stormen, eftersom tidigare erfarenheter sitter rätt djupt rotade!Erkänner på stående fot att jag är avis! Härligt!
Ja då känns det väl extra bra!Det är verkligen härligt. Går nästan fortfarande runt och är rädd att det alltid bara är lugnet före stormen, eftersom tidigare erfarenheter sitter rätt djupt rotade!
Du kanske är som jag som måste äta ganska fet mat för att hålla vikten? När jag slutade akta mig för fett och såg till att äta det flera gånger varje dag så började vikten stabilisera sig.Fast jag tycker att jag äter väldigt varierat och nyttigt! Äter också alltid frukost, middag och kvällsmat och sen mellanmål på det. Äter varje dag nu även sötsaker, bara för att inte gå ner för mycket i vikt!
Välkommen i klubbenBah är ju inte bra att börja googla kosttillskott och nyta växter/örter/bär. Måste helt klart köpa hem ett mindre lager av grejer när lönen kommer
Kanske det.. Tycker jag har provat allt. Nåja, jag är ju glad ändå att det är såhär eftersom att äta är typ en hobbyDu kanske är som jag som måste äta ganska fet mat för att hålla vikten? När jag slutade akta mig för fett och såg till att äta det flera gånger varje dag så började vikten stabilisera sig.
Jag åt lchf inspirerat ett tag och det hjälpte massor, och här äts det friskt fortfarande men jag stannat i normalvikt ändå utan att tappaKanske det.. Tycker jag har provat allt. Nåja, jag är ju glad ändå att det är såhär eftersom att äta är typ en hobby
Fast jag orkar inte följa några regler. Då dör jag. Men skönt att det funkar för dig!Jag åt lchf inspirerat ett tag och det hjälpte massor, och här äts det friskt fortfarande men jag stannat i normalvikt ändå utan att tappa
Fast jag orkar inte följa några regler. Då dör jag. Men skönt att det funkar för dig!
är så godissugen men har inte råd med sånt nuHar precis smällt i mig en halvliter glass (nogger) med nyponskal på och det är syndigt gott
är så godissugen men har inte råd med sånt nu
Undrar också... @Sonic76 skicka din adress så kommer kaffe och lite godis på posten!Vad för godis?