Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy f vad jag har sovit dåligt i natt. Jag sover ytterst sällan dåligt och jag tänker ytterst sällan på jobb när jag är ledig. Nu blev det både och. Blä.

Hmm...det gick inte riktigt enligt planen! :o

Vv: jag tänker nog avsluta DBT:n nu fastän jag har lite kvar på färdighetsträningen. Det har nog fyllt sitt syfte nu och ger mig ingenting längre.
Speciellt inte eftersom jag faktiskt hittat MIN väg och är mer harmonisk än på länge.
Ingen DBT har fått mig att få/ hålla ordning hemma, följa rutiner eller orkat ta tag i saker eller slutat att tröst/hets/tristess-äta.
så nä, jag är nog klar där :) känns bra!

Fråga: Vem har snott min julkänsla? :cautious:

VV: Mina bästa vänner just nu är äppelcidervinäger och handsprit :D
Hibiscrub släng dig i väggen:devil:

VV: städar hemma :eek:......och hamnar på buke :angel:

Vv tog en sväng till pizzerian med en kollega, väldigt trevligt! Väldigt trevligt att bli mött i hallen av kelig katt. Nu ska jag trycka i mig lite tabletter (bara sex stycken vitaminer, mineraler samt omega 3) sedan får det nog bli att lägga sig och läsa lite :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka