Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram! Ta tag i det viktigaste och strunta i resten! Man får vara less i bland!Spottar: Låg och trött. Krångel med fakturan från hovis och jag mår apdåligt fastän det är han som gjort fel. Så rädd att förlora hans kompetens som är så nödvändig för hästens tillfrisknande. Det går säkert att lösa bara jag får tag i honom i morgon men jag är rädd och mår apdåligt ändå
Sovit dåligt i två nätter, trött på hästar, smutsiga golv hemma(hundtassar),disken, pengar och fan och hans moster
Bytte pass på jobbet och börjar 6 i morgonbitti , inte smart
Jag orkade inte behandla hästarna i kväll och kvalificerar mig själv till en dålig matte, (varför försvinner inte dom små j*vla skållorna för?!?)hämtat halm och suttit i 2 olika personalmöten i stället. Äntligen hemma, massor att göra som jag ligger efter med och jag orkar inte
Funderar på att dra nåt stort över huvudet och vakna ett annat årtionde...
Jag har försökt ringa flera gånger under eftermiddagen men han svarar inte och är alltid svår att få tag på . Han nås på telefontiden i morgonbitti så jag får vänta till dess ...Kram! Ta tag i det viktigaste och strunta i resten! Man får vara less i bland!
Det löser sig säkert med hovis. Jag mår också dåligt över att ha sånt hängande över mig. Kan du inte ringa nu?
Tandvärk
Kunde väl väntat tills imorgon när jag kan köpa smärtstillande
Jag har försökt ringa flera gånger under eftermiddagen men han svarar inte och är alltid svår att få tag på . Han nås på telefontiden i morgonbitti så jag får vänta till dess ...[/QUOTE
Ok. Jag vet att det är svårt men försök att inte ta ut ngt negativt O förskott om du tror att det löser sig. Kram
NEJ!!!!Ett tips: Häng dem så att överkanten är på samma nivå i hela rummet, så ser det inte så rörigt ut.
INSTÄMMER! Jösses...NEJ!!!!
Inte tvättlinehänga tavlor!
Häng dem där det behövs en tavla och så flyttar man runt dem när man slutat se dem
Hur har det gått?Jag har försökt ringa flera gånger under eftermiddagen men han svarar inte och är alltid svår att få tag på . Han nås på telefontiden i morgonbitti så jag får vänta till dess ...