Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spottar: Låg och trött. Krångel med fakturan från hovis och jag mår apdåligt fastän det är han som gjort fel. Så rädd att förlora hans kompetens som är så nödvändig för hästens tillfrisknande. Det går säkert att lösa bara jag får tag i honom i morgon men jag är rädd och mår apdåligt ändå :(
Sovit dåligt i två nätter, trött på hästar, smutsiga golv hemma(hundtassar),disken, pengar och fan och hans moster :rage:
Bytte pass på jobbet och börjar 6 i morgonbitti , inte smart :banghead:
Jag orkade inte behandla hästarna i kväll och kvalificerar mig själv till en dålig matte, (varför försvinner inte dom små j*vla skållorna för?!?)hämtat halm och suttit i 2 olika personalmöten i stället. Äntligen hemma, massor att göra som jag ligger efter med och jag orkar inte :meh:
Funderar på att dra nåt stort över huvudet och vakna ett annat årtionde...:arghh:

Spottar: Låg och trött. Krångel med fakturan från hovis och jag mår apdåligt fastän det är han som gjort fel. Så rädd att förlora hans kompetens som är så nödvändig för hästens tillfrisknande. Det går säkert att lösa bara jag får tag i honom i morgon men jag är rädd och mår apdåligt ändå :(
Sovit dåligt i två nätter, trött på hästar, smutsiga golv hemma(hundtassar),disken, pengar och fan och hans moster :rage:
Bytte pass på jobbet och börjar 6 i morgonbitti , inte smart :banghead:
Jag orkade inte behandla hästarna i kväll och kvalificerar mig själv till en dålig matte, (varför försvinner inte dom små j*vla skållorna för?!?)hämtat halm och suttit i 2 olika personalmöten i stället. Äntligen hemma, massor att göra som jag ligger efter med och jag orkar inte :meh:
Funderar på att dra nåt stort över huvudet och vakna ett annat årtionde...:arghh:
Kram! Ta tag i det viktigaste och strunta i resten! Man får vara less i bland!
Det löser sig säkert med hovis. Jag mår också dåligt över att ha sånt hängande över mig. Kan du inte ringa nu?

Kram! Ta tag i det viktigaste och strunta i resten! Man får vara less i bland!
Det löser sig säkert med hovis. Jag mår också dåligt över att ha sånt hängande över mig. Kan du inte ringa nu?
Jag har försökt ringa flera gånger under eftermiddagen men han svarar inte och är alltid svår att få tag på . Han nås på telefontiden i morgonbitti så jag får vänta till dess ...

Jag har försökt ringa flera gånger under eftermiddagen men han svarar inte och är alltid svår att få tag på . Han nås på telefontiden i morgonbitti så jag får vänta till dess ...[/QUOTE

Ok. Jag vet att det är svårt men försök att inte ta ut ngt negativt O förskott om du tror att det löser sig. Kram

...och återhämtar mig efter dagens prövningar med en nostalgitripp av BSB :love: Texterna sitter än...:angel:
*EVERYBOOOOOOOOODYYYY YEEEAAAH...GET DOWN, GET DOWN, AND MOVE IT ALL AROUND...!* (den senare raden fick en annan betydelse på senare år :angel: )

Herregud vad snabbt 1000 kr försvinner
Har 570 kr kvar och 270 går till hundmat, 100 till busskort (ska på möte imorgon annars hade jag inte behövt ladda)
100 till vc och ja jag behöver handla mat med
Det var ju minus på kontot tack vare sista busskortsladdningen och så drogs ett autogiro jag glömt.
Tur att dotra kommer nästa fredag efter sjukpenningutbetalningen

Är fortfarande lite öm i näsan och det småspränger lite upp mot huvudet. Men den ser normal ut vad jag kan se och jag kan klämma på den utan att det känns ngt nämnvärt mer än det ömma som är hela tiden.

Blir katastrof ekonomiskt nu...inte minst om f-kassan inte bestämmer sig inom EN månad, och då med positivt besked...annars vettefan :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 534
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod