Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var för övrigt intressanta maträtter i tisdags:
-Ash-e Anar (persisk granatäpplesoppa). Smakade lite sötsurt sådär, vet fortfarande inte om jag gillar den eller ej. Haha.
-Någon libanesisk gryta med glutenfri majs cous cous.
-Saffransris.
-Hummus.
-Börek med sojafärsfyllning.
-Shole zard. En persisk efterrätt som smakade sjukt jäkla sött även om det bröt av väldigt bra med pistagenötterna.

Nästa tema är medelhavsmat och jag har ingen aning om vad jag ska göra..

-Ash-e Anar (persisk granatäpplesoppa). Smakade lite sötsurt sådär, vet fortfarande inte om jag gillar den eller ej. Haha.
-Saffransris.
-Hummus.
-Shole zard. En persisk efterrätt som smakade sjukt jäkla sött även om det bröt av väldigt bra med pistagenötterna.

någon form av tsatziki?
Vad använder veganer istället för yoghurt? typ soyghurt eller hur de nu stavades?

Jag har knäckt skärmen på min mobil
Hade iphone innan och den f an överlevde men den här billigare sprack direkt :(
jag kan verkligen inte köpa ny nu

Sådär då ska man sova några timmar innan det är upp och göra sig presentabel inför advokatmöte kl 16 just det måste komma ihåg att hämta bilen på verkstan innan dess också...

-Saffransris.
-Hummus.

Ratatouille!

Vv så jäkla trött och känner inte för att jobba inatt. Får försöka fokusera på att det är extra betalt och efter detta passet får jag ta helg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 538
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka