Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll kommer det hem folk till mig på lite veganknytis och jag ska göra en börek med sojafärsfyllning. Förhoppningsvis blir det gott, aldrig ätit börek innan :D

Vv har lunch på jobbet, pga akut trötthet igår hoppade jag över middagen och fastar idag. Tur jag mår illa pga stressen så jag slipper bli hungrig.

Jag dör! Vår fina, fina lilla katt blev ihjälkörd imorse. Det gör så jävla ont i hjärtat att jag inte vet vart jag ska ta vägen!:( Jag vill bara att mamma och pappa ska komma hem nu!:cry:

Sitter och väntar på att nya avsnittet av The
Jag dör! Vår fina, fina lilla katt blev ihjälkörd imorse. Det gör så jävla ont i hjärtat att jag inte vet vart jag ska ta vägen!:( Jag vill bara att mamma och pappa ska komma hem nu!:cry:
Beklagar verkligen! :( Stor kram!

Vv har köpt nya batterier till min glukosmätare. Och så gick jag två varv runt kvarteret när jag kom hem. Nu ska här intas lite mat också. ☺

Beklagar! Har gått igenom det ngr gånger och det är lika fördjävligt varje gång. Stor kram!

Har bytt från ett trasigt älgmoståg till en hel supersnigel... Bara 2 timmar försenade. Ser ut att hinna med sista tåget hem från Tokholm... men vi är inte där ännu.

Tycker lite synd om de som fick backa till Malmö... fast de kanske tror de åker rakt fram :eek:

Jag googlade en av mina lågstadielärare och upptäckte att hon förmodligen (ovanligt namn) varit elitskridskoåkare på 50-talet. :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 539
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 803
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka