Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vägrar fodra katter klockan fyra på natten! Spec. när jag la upp mkt innan jag la mig.
Det har gått tre nätter. Efter två veckor som kattvakt hos päronen lär jag vara helt slut.

Var till återvinningen med en massa skräp igår
det börjar bli fritt från småplock hemma och det är så skönt :).
Ett tecken på bättre mående kanske

Kroppen känns som en 80 årings och humöret blir dessvärre även efter det :o Smärtan i bäckenet/ryggslutet sen misshandeln för ett år sen återkommer och jag känner mig larvigt kinkig av smärta :( så i dag ska jag bara försöka återhämta mig och ta mig igenom dagen utan att strypa nån på kuppen ...

Precis, palla bära väg ungefär 111 små soppåsar :P
Köra iväg, när man kan fylla alla tunnor i soprummet? :angel:

Det börjar bli så himla bra här hemma nu (men det saknas någon!! :cry::cry::cry:) och jag är förbaskat nöjd med mig själv!
Dessutom är jag, om någon fortfarande tvivlar, helt vansinnigt klok ibland - det här kan vara det bästa jag sagt, någonsin;
"Jag orkar lite av det mesta, men inte mycket av något."
Så sant, så sant.

Vv var hos företagshälsovården för undersökning eftersom jag jobbar natt. Alla värden låg bra (socker, hb, kolesterol och blodtryck) så sköterskan var så nöjd så :) funderar dock på om jag ska försöka få till en tid på vårdcentralen för utredning av min trötthet eller om jag ska avvakta och ta det på den årliga diabeteskontrollen.

Hämtat ut hundarna och de andra två figurinerna. Gick bra att hitta dit.
Seg nu, men måste strax ut till stallet. Mörkt och gyttjigt, och en kinkig häst. :meh:
Orolig för bilen med. Mätaren för glykolen var under minus, suck. Blir ju kul att få råd att fixa det :(

Hämtat ut hundarna och de andra två figurinerna. Gick bra att hitta dit.
Seg nu, men måste strax ut till stallet. Mörkt och gyttjigt, och en kinkig häst. :meh:
Orolig för bilen med. Mätaren för glykolen var under minus, suck. Blir ju kul att få råd att fixa det :(

Kylarcement?

@ lill-sis

Det hade de i på verkstaden sist den var inne i början på augusti. För att försöka täta en förmodad topplockspackning läcka:( Jag har klarat att köra fram tills nu utan att behöva fylla på glykol.
Att reparera den blir kostsamt:crazy:

Dagens matintag:
2 små yoghurtar + kaffe
ett halvt paket nudlar (alltså en halv portion)
Och nu te och skorpor till middag.
Sedan ska jag iväg på BodyJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :love:
Det kommer gå aaaalldeles strålande! :banana:
Får ta en banan innan eller något...

Bananer är nyttiga:p
Läste om de häromdagen, de skulle vara bra för mycket. Gillar de gröngula ekologiska och äter nästan en två varje dag:laugh:

spännande dag imorgon
ska på möte med soc där jag ska visa hur jag och dotra funkar ihop.
Vi ska fika och gå på bibblan.
men fika och buss går på ca 250 kr och jag äger 8 kr
spännande
måste ju lösa det för utredningen ska vara klar den 30 nov

spännande dag imorgon
ska på möte med soc där jag ska visa hur jag och dotra funkar ihop.
Vi ska fika och gå på bibblan.
men fika och buss går på ca 250 kr och jag äger 8 kr
spännande
måste ju lösa det för utredningen ska vara klar den 30 nov
Soc får väl sponsra er. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 540
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 806
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka