Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen mig EmmaJag vet inte hur jag orkar resa mig hela tiden när livet slår omkull mig gång på gång men i bästa fall kommer jag in på utbildningen och lyckas ordna det med csn. Det vore drömcenariot och skulle lösa nästan allt och skulle ge lugn och ro i själen om ekonomin.
Det kommer bli 2 tuffa månader nu men det är bara att resa sig igen och finna nya lösningar. Men först måste jag ta hand om mig själv lite...min inre stress är inte att leka med just nu
Jag säger inte att jag hittat något som funkar...men lite ändringar i fodret gjordes i går och jag tyckte nog hästen var en aningens bättre i skållorna i kväll trots utebliven behandling igår och jag känner mig försiktigt optimistisk.....
Det är månad sen jag satt på en häst...jag behöver min ridterapi nu känner jag
@_husmusen_ Hoppas du mår bättre snart!
Skönt att du har någon som du kan prata med!@Got2Be jag har inget skäl jag kan sätta fingret på, men misstänker att det beror på stress. Jag är stressens och en hel del av de fysiska symptomen som kommer och går kan också bero på stress (hjärtklappning och magont t.ex.). Så jag tror det är det som spökar. Men efter att ha pratat med en fin vän känns det mycket bättre
När en dörr stängs öppnas en ny...stor kram och heja dig!Har rensat ut och fått hyfsad ordning i lgh nu! Det mesta som "legat framme" har hittat sin plats/rensats ut.
Kvar är disk, badrum, byrå, bokhylla och "allt-i-allo"-garderoberna. (de senare har betydligt lägre prioritet)
Jag har svettats, skrikit, gråtit (alla våra saker, våra minnen, hans grejer... gaah! ) men kämpat vidare och är fantastiskt nöjd med min insats!
Imorgon kommer boendestödet så då ska vi diska, dammsuga och tvätta.
Heja mig, liksom!
Nu har jag stört grannarna lite..*vissla*
Rensat förrådet.
Så ska åka iväg o slänga massa saker imorgon:
-Tre fulla sopsäckar
-En stor hög kartonger
-Massa datorgrejer, någon telefon samt massa sladdar.
-En skrivbordstol.
Har säkert glömt något..
Imorgon ska jag köra allt till tippen, sedan tokstäda. På tisdag kommer det hit ett litet gäng och då måste det ju faktiskt se någorlunda skapligt ut tycker jag :P