Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jisses så arga mina tarmar är :eek:

Vill säga magen men den är ju så liten att den nog inte gör mycket väsen av sig...

Har plockat och plockat och plockat. Börjar ta sig. Ska damma och torka golv imorrn. Känns gott att komma helt i ordning. bara dotterns rum kvar, men där väntar vi på tapetsering, sen ska jag försöka få tag i en vit expedithylla så det ser mer enhetligt ut

Och åter igen. Vad vet du om min "osunda" relation. Hur vet du hur vi har de och har haft det?

Du har faktiskt inget med det att göra.

Vi är några här som vet hur det är att ha osunda relationer. Vi är de som reagerar när du lägger sådana inlägg som du just gjorde. Jag vet också alltför väl att man måste välja själv att sluta med sådant och eventuellt få hjälp. Det är därför jag oftast inte kommenterar när du lägger ett sådant inlägg.

Jag har varit där, det var nära att ta kål på mig (det finns en på Buke som såg skiten hända så det än inte inbillning) och enda sättet är att säga nej till de karlar som inte respekterar en och inte vill en väl. Punkt slut.

Självrespekt är en bra sak. Det är nämligen ingen annan som kommer att ge en respekt förrän man har det. Det lärde jag mig den extremt hårda vägen.

Det lyckades för mig, den man jag har nu älskar mig för den jag är och respekterar mig. Det är en vettig grund för ett förhållande (givetvis respekterar jag honom också och att jag älskar honom är det ingen tvekan på).

Vv undrar om mina grannar också har svårt att sova för någon spelar musik. Är dock inte därför jag vaknat. Gick en liten kissekatt i sängen nu som för första gången bestämt sig för att det var ok att ligga på matte, iaf i en minut :p

BodyJaaaaaaaam! :love:
...och jag har kommit fram till varför jag gillar en instruktör lite mer än de andra. ..vi är tvillingar båda två! :D (stjärntecken alltså) därav att jag känner av hennes energi lite extra, och att hennes pass går mycket bättre för mig! :D

Vv mår illa, magen har ballat ur, massa halsbränna, är varm för att i nästa stund frysa, hjärtklappning och småyr. Undrar vad som är fel nu då :(

Och åter igen. Vad vet du om min "osunda" relation. Hur vet du hur vi har de och har haft det?

Du har faktiskt inget med det att göra.

Nu får du väl ge dig! Du skriver om vrickade relationer. Klart som f att folk reagerar! Om man inte vill att någon svarar på vad man skriver kan man ju lika gärna skriva dagbok!

Jag vet inte hur jag orkar resa mig hela tiden när livet slår omkull mig gång på gång :( men i bästa fall kommer jag in på utbildningen och lyckas ordna det med csn. Det vore drömcenariot och skulle lösa nästan allt och skulle ge lugn och ro i själen om ekonomin.
Det kommer bli 2 tuffa månader nu men det är bara att resa sig igen och finna nya lösningar. Men först måste jag ta hand om mig själv lite...min inre stress är inte att leka med just nu :crazy:

Jag säger inte att jag hittat något som funkar...men lite ändringar i fodret gjordes i går och jag tyckte nog hästen var en aningens bättre i skållorna i kväll trots utebliven behandling igår och jag känner mig försiktigt optimistisk.....

Det är månad sen jag satt på en häst...jag behöver min ridterapi nu känner jag :crazy:

@_husmusen_ Hoppas du mår bättre snart!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 542
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 806
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka