Inte helt självklart, jag är uppvuxen på en ridskola som köpte oinridna hästar och ponnyer och utbildade dem själva.@Sonic76
Eftersom det är en ridskola så är alla inridna och utbildade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte helt självklart, jag är uppvuxen på en ridskola som köpte oinridna hästar och ponnyer och utbildade dem själva.@Sonic76
Eftersom det är en ridskola så är alla inridna och utbildade.
Massa kramar vännenATT JAG ALDRIG LÄR MIG!!
Mina genvägar blir ALLTID, alltid senvägar. "Bara" 1,5 timme extra denna gång...
Relationer är INGENTING för mig. Jag skiter i det fullständigt snart
Jag och pappa hade såna perioder iblandI dag är det här med hästeriet inget kul alls
4 timmar i stallet var förr träning, ridning och massor av mys och pyssel, numera är timmarna fulla av dessa jävla regnskållor, känna igenom alla galet noggrant från topp till tå varje dag, bada hästar, behandla, hålväggar, bärrandröta, skrubba hovar, peta med söm under alla skor, spola, behandla, väteperoxid , hibiscrub, klorhexidin, handsprit, handskar, tjära, tvätta täcken, torka täcken,varmvatten på dunkar, ständiga oron över rötan och ev dolda hålväggar...
Och nu regnar det ute, snorkallt och jävligt och i morgon ska det bli minusgrader och snö....
Behöver hämta hö och halm, pengarna är obefintliga och jag får inga besked om när jag kan låna bilen.
Kräks på hela skiten!
Jag borde nog ha en ny hobby, typ samla kottar i stället