Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min plan lyckades. ..blev hård i magen och kom då att tänka på delicatobollarna utan socker där "överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt" :p. Tyvärr kom effekten lite sent! Jag borde ha sovit för länge sedan.
Och nej, jag bjuder INTE på dessa imorgon :eek::rofl:

Den hormonstinna lillkissen ska banne mig kastreras fortas möjligt! Det får dock vänta till den 25:e :meh:

Tur vovven är söt för han fortsätter att väcka mig minst 2 ggr/ natt med : åååå matte ligger du här och myser under täcket! Visst ska vi leka nu mitt i natten :bump:
O_o:meh::banghead: *trött*

Den fd vännen ringde, nu vet jag precis varför jag inte saknar henne i mitt liv och varför livet blev enklare utan henne i det. :idea:

ATT JAG ALDRIG LÄR MIG!!
Mina genvägar blir ALLTID, alltid senvägar. "Bara" 1,5 timme extra denna gång...
Relationer är INGENTING för mig. Jag skiter i det fullständigt snart :mad:

...nu har jag testat att få distanshealing, så nu känner jag mig som ny :love:
Fick även en bekräftelse på att min känsla stämmer. Mindre roligt, men väntat...

I dag är det här med hästeriet inget kul alls :down:
4 timmar i stallet var förr träning, ridning och massor av mys och pyssel, numera är timmarna fulla av dessa jävla regnskållor, känna igenom alla galet noggrant från topp till tå varje dag, bada hästar, behandla, hålväggar, bärrandröta, skrubba hovar, peta med söm under alla skor, spola, behandla, väteperoxid , hibiscrub, klorhexidin, handsprit, handskar, tjära, tvätta täcken, torka täcken,varmvatten på dunkar, ständiga oron över rötan och ev dolda hålväggar...
Och nu regnar det ute, snorkallt och jävligt och i morgon ska det bli minusgrader och snö....
Behöver hämta hö och halm, pengarna är obefintliga och jag får inga besked om när jag kan låna bilen.
:yuck::yuck: Kräks på hela skiten!

Jag borde nog ha en ny hobby, typ samla kottar i stället :angel:

Vv är darrog, har svårt att koncentrera ögonen, mår illa, har hjärtklappningoch extraslag och har en mage som mår mindre bra. Känns stabilt det här.

@EmmaW : Ja tänk vad livet vore lugnt om man hade det som hobby. Varför har vi valt hästar egentligen? :cautious:

Jag tycker att det är skönt att det är kallt ute! Då slipper man svettas!

I söndags fick jag en röd fläck på det vita i ögat. Den har blivit mindre men nu har jag ett tryck över ögat. Undrar om det är ngt att oroa sig för.?
Har haft så en gång tidigare.

Nya täcket höll inte ens 4 timmar i regnet. Gissa om återförsäljaren ska få ett samtal i morgon :rage:
Jag begär faktiskt lite mer än så av ett regntäcke! :mad:
Jag ångrar aldrig att jag har häst på lösdrift förutom när det regnar så här :down: Då saknar jag att ställa in hästarna på box.

@Got2Be jag vet inte :cautious: Stunder som dessa undrar jag ibland över mitt val av hobby, sen är man så larvig att det räcker med ett gnägg eller puss på mulen så är det trots allt värt allt slit :p

I dag är det här med hästeriet inget kul alls :down:
4 timmar i stallet var förr träning, ridning och massor av mys och pyssel, numera är timmarna fulla av dessa jävla regnskållor, känna igenom alla galet noggrant från topp till tå varje dag, bada hästar, behandla, hålväggar, bärrandröta, skrubba hovar, peta med söm under alla skor, spola, behandla, väteperoxid , hibiscrub, klorhexidin, handsprit, handskar, tjära, tvätta täcken, torka täcken,varmvatten på dunkar, ständiga oron över rötan och ev dolda hålväggar...
Och nu regnar det ute, snorkallt och jävligt och i morgon ska det bli minusgrader och snö....
Behöver hämta hö och halm, pengarna är obefintliga och jag får inga besked om när jag kan låna bilen.
:yuck::yuck: Kräks på hela skiten!

Jag borde nog ha en ny hobby, typ samla kottar i stället :angel:
Jag och pappa hade såna perioder ibland
man orkade knappt se hästarna pga alla skador mm
vi hade dem ju ändå hemma på gården med olika möjligheter till sjukhagar mm men ändå
Det hände ibland att vi bara gjorde det nödvändigaste ett tag för att hitta lusten igen
värsta var nog när jag äntligen hittat rätt på den dyraste häst vi köpt, då fick hon proteinförgiftning av två år gammalt hö och hovarna föll sönder
gick inte ens att ha tåskor på henne
Så jag släppte henne på bete istället
Hoppas det lättar för dig snart
pengar har jag Slut på med och inte fan får jag sålt nåt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 551
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 815
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30