Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorgon ska jag till tandläkarpsykologen igen, var där senast igår! :D
Ska jag ta med en present, eftersom han fyller år, eller räcker det med att jag kommer dit i tid? :p

Imorgon ska jag till tandläkarpsykologen igen, var där senast igår! :D
Ska jag ta med en present, eftersom han fyller år, eller räcker det med att jag kommer dit i tid? :p
Ta med lite godis i present. :angel:

Lite nyfiken på vad en tdl psykolog gör, kan du berätta?

Jag äter tills jag storknar men landar ändå på runt 500kcal/dag.

Det är en väldigt skum situation. Jag skulle behöva upp till det dubbla.

Den tiden kommer nog.

Är glad att jag står i ett superstall nu. Lånade en häst i fredags o red och skulle rida samma idag men han hade tappat en sko så fick ta en annan och den red jag en sväng på ridbanan. Hon säger att jag bara kan gå o ta nån i hagen o rida en tur :P
Är skönt att få rida lite =)

Min saknade pryl är tillbaka :love::love:

Och så köpte jag sockerfria Delicatobollar...egentligen tänkte jag tröstäta själv (...) men jag kanske skulle ta med och bjuda Olle imorgon? :D

Är glad att jag står i ett superstall nu. Lånade en häst i fredags o red och skulle rida samma idag men han hade tappat en sko så fick ta en annan och den red jag en sväng på ridbanan. Hon säger att jag bara kan gå o ta nån i hagen o rida en tur :P
Är skönt att få rida lite =)
Haha så länge alla är inridna så :)
När pappas travare var 2 och på inkörning så fick några tjejer lov att ta vilken häst de ville och rida ut på.
Då lyckades de välja tvååringen som nyss var inkörd och aldrig sett en sadel
Gick bra tills de mötte en skällande hund haha

Min saknade pryl är tillbaka :love::love:

Och så köpte jag sockerfria Delicatobollar...egentligen tänkte jag tröstäta själv (...) men jag kanske skulle ta med och bjuda Olle imorgon? :D
När jag pratade hos tandläkaren i nian så åt vi knäckebröd till fika varje dag förutom fredag, då var inte tandläkaren där s det blev det wienerbröd haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 551
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 815
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30