Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy vad kallt det är här!:nailbiting:
Två filtar och en varm väst men ändå frusen.
Sett läskig dokumentär på tv om det kända Dyatlovs pass, då 9 vandrare hittades 1959 och de misstänkte att en yeti härjat runt:eek:

Fy vad kallt det är här!:nailbiting:
Två filtar och en varm väst men ändå frusen.
Sett läskig dokumentär på tv om det kända Dyatlovs pass, då 9 vandrare hittades 1959 och de misstänkte att en yeti härjat runt:eek:
:eek:
Läste om det på wiki:
"Mätningar av strålning visade höga halter av radioaktivitet på kläderna hos några av offren" :confused:

De som hade brutna revben hade inga synliga skador/blåmärken. Skumt.

@Sonic76
@Linda8142

Ja skumt verkligen. Tyckte det var märkligt med det sista kortet de tagit med på en snöman?
Det är ju så man börjar tro på att de existerar:eek:
Men enligt Google och info skulle det röra sig om nån slags forntida björn då haha:D

Ska tända ljus för dne familj jag har förlorat men också för den familj jag har kvar i form av mina vänner och min dotter.

Jag tror på ödet. Verkligen.
Jag hade inte tvättat på FLERA MÅNADER :eek: men så tog jag tag i det och tvättade (nästan) allt, och bäst som jag står där vid torktumlarna kommer en tjej i min ålder (-ish) och vi börjar prata...sedan frågade hon om jag ville komma och dricka te hos henne någon kväll.
Så igår var jag där, jättetrevligt (men jag pratar så förbänkat mycket när jag blir osäker med nya människor :o ) och idag efter passen var jag ner till ica och handlade...brukar alltid, alltid ha musik i öronen...men så stängde jag av den och någon minut senare kommer hon och knackar mig på axeln :rofl: "men hej igen!" :D

Urkul! :banana:

För övrigt var det sjukt härliga pass (+ 10 min bonus med Bp-instruktören som hjälper mig med magövningar) och jag blev på så otroligt bra humör!
Även om det märks direkt när någon saknas...någon som sprider sådan energi och glädje i salen...hon var inte där idag :(
Meeen på måndag så kör hon själv passet :banana:

Haha sjunger miniorner kalsonger på slutet av dumma mej 2???
Älskar den filmen :)
Dotra är på halloweenfest så jag passar på att kolla såna filmer hon tycker sådär om

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 553
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 829
Senast: hastflicka
·
Svar
17
· Visningar
255
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka