Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
På förmiddagen hittades stallägarens ena kattunge påkörd vid infarten till gården och det var ingen vacker syn :( hon blev bara 4 månader stackaren :( det är antingen nån av stallägarna eller jag som orsakat det hela. Inget blod på min bil eller däck och jag har har inget märkt i så fall. Det borde ha skett i morse annars i går kväll och i morse var jag inte ens där. Mår visst lite dåligt för tänk om jag orsakat det utan att märka det ? :(
Vila i frid lilla kissen ❤️

På förmiddagen hittades stallägarens ena kattunge påkörd vid infarten till gården och det var ingen vacker syn :( hon blev bara 4 månader stackaren :( det är antingen nån av stallägarna eller jag som orsakat det hela. Inget blod på min bil eller däck och jag har har inget märkt i så fall. Det borde ha skett i morse annars i går kväll och i morse var jag inte ens där. Mår visst lite dåligt för tänk om jag orsakat det utan att märka det ? :(
Vila i frid lilla kissen ❤️
Stackars lilla kisse

Hoppas nu att det går min väg denna vecka

Sitter o garvar åt minnen:
Ledare på Arcus:
Men du är ju kvinna och gillar ju barn så dagis?
Jag: Sedan NÄR gillar jag barn så mycket att jag vill jobba på dagis?
Arcus: Men det är ju kvinnors natur att gilla barn.
Jag: Alltså, nej. Bara för jag råkar ha allt som gör att jag kan bära ett barn betyder inte att jag gillar barn. Jag vill inte ens ha egna och jag säger alltid till mina syskonbarn att är de jävliga så binder jag fast dem i ett träd och sätter silvertejp över munnen så de håller tyst och inte kan vara jobbiga i min närhet.

Kvinnors natur att gilla barn.. PFFFT! Jag ogillar inte barn, men vill inte ha egna och tycker det räcker gott o väl med mina systrars studsbollar till barn varav jag ville skänka bort två av dessa på tradera när jag passade dem senast..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 554
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 855
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
277
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare