Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det ska vara så jäkla svårt att hänga tavlor.. Nej, jag är ingen inredare :D
De jag faktiskt inte har en jäkla aning om får ligga i ett skåp så länge :)
Ett tips: Häng dem så att överkanten är på samma nivå i hela rummet, så ser det inte så rörigt ut.

Med hjälp av panocod, vetekudde,extra magnesium, stretching och rörelse är huvudet bättre (spänningsvärk). Har målat om vardagsrum, hall och halva trappen, städat och möblerat om och rensat bland möbler. Blev så himla fint och jag är så nöjd!:) Färg kan göra så stor skillnad! Resten får jag ta en annan dag.
Har mentalt laddat hela dagen för morgondagens viktiga möte :nailbiting: :up: *nervös*

Kunde inte somna igårkväll:meh:
Men ok jobb dag idag till 10. Sen hämta syrran och stallet. Blir skönt att komma ut på dan för en gångs skull.

Gjort min första bullkrans idag. Hoppas resultatet är lika fint efter som innan, hehe.

64339_1588119434749557_5297198213244097681_n.jpg

Hoppas ni kan se bilden?

Börjar få ordning.. Skulle behöva mer ljuskällor i sovrummet då det är svarta tapeter, men det får bli sen. Vädret är skit utanför så jag har pysslat lite och det börjar bli lite struktur, får jag bara tvättat undan resten av tvätten med så.
Ska köpa en tvättställning att hänga tvätt på bara.
Men det tar sig i alla fall.

Känner mig duktig då jag höll på att ge upp för 15min sedan. Nu är klockan 1.15 på natten och jag lyckades lösa problemet så nu blir det jobb i några timmar till.

*glädjedans* <- inte ens sarkastisk!

Snacka om dement, öppnade sovrumsfönstret i morse och glömde stänga det. Resulterar väl i ännu fler spindlar:arghh:
Men annars har det gått bra och jag klarade av jobbet i tre timmar sen umgåtts med syrran. Köpt spån, fikat, tömkört och sen lite rodeo ( jag satt kvar dock...):meh:

Är jag knäpp som vill lägga på mina mattor ?
Många säger att du har ju hund och dumt med mattor då men jag går rätt hårt och vill dämpa för grannens skull
går hårt oavsett jag väger mycket eller lite så ..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 555
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 855
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
289
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka