Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde tacopaj, men botten blev inte bra. Den gick att äta dock.
Har en dag när allt är skit. Får inte sova pga höften och vc har inga tider.

Blir tacopaj imorgon med haha

Ska städa lite imorgon och gå till återvinningen
försöka få på lite mattor så kaninerna kan raca :)

Ville inte lämna sängen.
Vill inte att det ska vara måndag och en hel veckas jobb innan det är ledigt igen.

Måndag , ny vecka och ska jobba kväll sen.
Skatorna och kråkorna fick en festmåltid nyss. Fettet från fläsklägg igår.

Plötsligt förstår jag var mitt BodyJam-beroende kommer ifrån :eek:
Tjafsade som f-n med pojkvännen (? eller är det skrället kanske...jag vet inte...känns som närmare ex nu, aja hur som helst) och hade värdens ångest tills jag mötte vår fantastiska instruktör :love:
Eller ok, där tilltog ångesten ytterligare...men det tog ungefär 3 minuter in i passet innan allt elände bara flög av mig och jag gav järnet :rofl:
Passen går alltid som bäst när jag mår dåligt har jag märkt, var precis samma när mamma blev sjuk och gick bort...då var det passen som höll mig uppe, och känslan av att "fan vad bra jag är! :banana: " liksom ploppar upp ;)
Bara så, så underbart med den värmen, energin, glädjen instruktören sprider...är precis vad man behöver en måndagskväll oavsett hur man mår...

För övrigt kläckte jag ur mig "vi lyckades i alla fall med att inte bli osvettiga" framför en svensklärare...någon påpekade den tämligen inkorrekta meningen, men hon skrattade bara :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 553
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 826
Senast: hastflicka
·
Svar
17
· Visningar
255
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka