Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är helt slut och färdig... :(
Du är stark även om det inte känns så just nu. Även den starka har rätt att få vara svag i mellanåt. Det är en del av att vara just stark. Du är så inspirerande med ditt tränande och och hur du ständigt utmanar dig själv. Stor kram !

@EmmaW det känns bättre nu så det ska nog bli bra. Var nog överdoseringen av antihistaminer i kombination med skyhögt socker (pga kortisonet på akuten) som gjorde att jag mådde så dåligt. Ska se om jag kan få någon kollega att sticka mig och kolla mitt socker för min mätare har tydligen slut på batteri :(

@EmmaW det känns bättre nu så det ska nog bli bra. Var nog överdoseringen av antihistaminer i kombination med skyhögt socker (pga kortisonet på akuten) som gjorde att jag mådde så dåligt. Ska se om jag kan få någon kollega att sticka mig och kolla mitt socker för min mätare har tydligen slut på batteri :(
Det där med att sticka kollegor får mig att fnissa lite.
skulle börja ge insulin när jag jobbade inom vården och så ville jag testa de nya mätarna.
så en kollega erbjöd sig att jag fick sticka henne.
Men oj vad hon blödde sen haha.
vad jobbigt det blev fast det bara var stick i fingret ju. :)

Känner mig ganska uppgiven i kväll, behandlingen fungerar inte på ena hästen utan jag tycker det på ett vis nästan blir värre. Den andra är symptomfri just nu. Den tredje på god väg.
Men jag är trött, sliten och less...det är inget kul...det har bara varit elände med hålväggar och röta och nu detta sen jag flyttade dit hästarna för 1.5 år sen. Det kanske är stallet? Eller markerna? eller bara en jävla massa otur?:(

Känner mig ganska uppgiven i kväll, behandlingen fungerar inte på ena hästen utan jag tycker det på ett vis nästan blir värre. Den andra är symptomfri just nu. Den tredje på god väg.
Men jag är trött, sliten och less...det är inget kul...det har bara varit elände med hålväggar och röta och nu detta sen jag flyttade dit hästarna för 1.5 år sen. Det kanske är stallet? Eller markerna? eller bara en jävla massa otur?:(
kan vara marken kring stallet ja
Min gamla veterinär hade mycket problem på sin jord
Och min ena häst fick sitt livs första och sista hovböld medan hon stod där för betäckning

Kanske är det så men å andra sidan är ponnysarna bättre i både hovar och skållorna så nåt gör jag rätt. Kanske borde focusera mer på att stötta upp immunförsvaret inifrån mer och se om det hjälper.

har suttit och funderat ett bra tag (nån timme) på om jag skulle skicka iväg ett mail till en viss person eller inte...
Så jag öppnade mailen nu och då hade jag redan fått ett av honom :D
(sist han skrev så skrev han "skriv aldrig mer!") så därför jag va tveksam till att skriva men han hann visst före :D
hehe :P

Neddragningar på jobbet :(
Ingen tycks hitta min ansökan till studierna för tillfället :(
Jag antar att jag måste ge mig ut i jobbsökarträsket igen om jag ska klara mig... Jävla skit!
Mår illa :(

Neddragningar på jobbet :(
Ingen tycks hitta min ansökan till studierna för tillfället :(
Jag antar att jag måste ge mig ut i jobbsökarträsket igen om jag ska klara mig... Jävla skit!
Mår illa :(

Nej vad tråkigt!!

Jag mår också illa men mitt är nog mer övergående.

har suttit och funderat ett bra tag (nån timme) på om jag skulle skicka iväg ett mail till en viss person eller inte...
Så jag öppnade mailen nu och då hade jag redan fått ett av honom :D
(sist han skrev så skrev han "skriv aldrig mer!") så därför jag va tveksam till att skriva men han hann visst före :D
hehe :P
Du får verkligen ursäkta, men jag får intryck av att du alltid har väldigt osunda relationer :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 542
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 806
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
375
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka