Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

kl

VV: Har ingen lust att åka sent till stallet imorgon, men jag måste pga universitetet.

Jag borde sova nu men går inget bra alls, är inte trött .Imorgon ska jag till sjukhuset och ta ett prov som jag inte vill ta men har inget val, nej är inte spruträdd alls på något vis men lp känns inte vidare frestande att testa på, laddat med kaffe och cola hemma ifall jag har otur och får den där hemska skallebangen efteråt som ett fåtal råkar ut för.

Lumbalpunktion?

Vv huvudvärk fr.o.m. Hell
Tandvärk i visdomständerna, båda uppe vrålvärker.
Idag lär det inte bli många knop gjorda

Utan att egentligen veta svaret så gissar jag på att fiskar generellt inte blinkar för att de inte behöver fukta ögonen och hajar använder ju sina 'ögonlock' för att skydda ögonen vid attack. Vild gissning.

Intressant.. Vad du kan!:)

Har sett "Croodarna":) Den var bra och rolig :D

Idag fyller hästen 19 år så ska äta smörgås tårta med syrran. Hästen får lite extra morötter och äpple.

Den är asbra! :D

Vv: det är inte varje dag man vaknar upp med en djup önskan om att vara en struts...

Ja verkligen :D

Enda lediga dan idag. Sen är seg helg och till läkaren imorgon :cautious:

Vv
Idag har varit en trött o seg dag men med ett kanonbra besked som lättade humöret betydligt.
Så nu kan jag koppla av i helgen

Sonic76 Det låter härligt, men mindre kul med dina tänder :( och på din fråga: ja de stämmer bra det.
Mår ganska okej, lite ont i huvudet men uthärdligt, dock mindre bekvämt i ryggen men det får man ju ta på köpet.
Blir en lugn kväll här.

Är hungrig som bara den och väldigt glad att den här hemska veckan är över. Nu är jag ledig till onsdag kl 15 :)

Mår ganska okej, lite ont i huvudet men uthärdligt, dock mindre bekvämt i ryggen men det får man ju ta på köpet.
Blir en lugn kväll här.

Lite ont i huvudet stämmer inte alls längre :cry:
Mådde ju rätt okej, la mig och vilade sen vaknade jag och hade rejält ont i insticksstället efter att legat på rygg sen reste jag mig upp, skulle jag inte gjort AJJ! Känns inget vidare alls att vara ensam nu
Hinkar kaffe, cola och vatten.
*kryper tillbaka till sängen i planläge utan kudde* BLÄÄÄ!!

Det där lät inger vidare! Ta hand om dig och krya !

Vv: hittade en stor pusselbit i dag och plötsligt finns en helhet. Härligt :up:

Varit hos läkaren och tagit lite prover. Var en at läkare, trevlig.

Sen börjar den tunga jobbhelgen pust:meh:

kl

VV: Har precis vaxat benen!
VV2: Jag borde äta något.
VV3: Har beställt ett par viktiga böcker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
763
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 572
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar