Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31
Vad är det för fel på ryggen?
Jag "dansade" igår för första gången på över 2 veckor, kände mig stelare än stelast, men ryggen höll.
Förvarande instruktören (efter att ha rådfrågat hur jag skulle hjälpa ryggen bäst under passet) att de kanske får lyfta ut mig eller något
Det var t.om. en som hade märkt att jag var borta, och frågade hur jag mådde, det var fint
Kl
En fika med en kär gammal vän blev en heldag med djupa samtal , hästar och hundar
Jag mår så bra, känner mig lycklig och hoppet lyser stort
Jag blev erbjuden att ta över och hyra min väns hus i dag, tidigast till hösten men det gjorde mig så otroligt glad och hoppfull om framtiden
Underbart! Vad glad jag blir!Känner för första gången på väldigt väldigt länge att allt slit faktiskt börjar ge resultat och betala sig
VV idag är inte ryggen lika arg som igår så låter nog bli att försöka få en tid på jourcentralen och kör på apotekets receptfria smärtstillande
Vad är det för fel på ryggen?
Jag "dansade" igår för första gången på över 2 veckor, kände mig stelare än stelast, men ryggen höll.
Förvarande instruktören (efter att ha rådfrågat hur jag skulle hjälpa ryggen bäst under passet) att de kanske får lyfta ut mig eller något
Det var t.om. en som hade märkt att jag var borta, och frågade hur jag mådde, det var fint