Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 31

kl

VV: Hade så sjukt mycket spring i benen igår. Idag ska jag ut och jogga!

VV lite pinsamt när man blir väckt av snickarna (undrar om de har ringt?) med håret på ändå och inte hann man lägga plocka undan typ bh och annat pinsamt heller. Suck.

Hahahahaha

VV solen skiner och det är strålande väder ute, och här inne sitter jag med ryggen som är arg igen eftersom jag flög upp ur sängen när det ringde på dörren :(

Läste igenom journalanteckningarna från igår...mycket noggrant och tydligt - såpass tydligt att jag såg att han skrivit att problemet (och således även operationen) är i HÖGER axel...det är ju vänster som är problemet...:banghead:

Jasså? Ingen du behöver åka på för att komma hit i alla fall ;)
Vv: så äckligt jäkla trött!

kl

VV: Är tydligen ledig imorrn!:D Studentlivet börjar bra!:D Ut och jogga nu då!:D

hmm läkaren läste min journal men missade visst en sak. Jag kan inte äta propavan, ändå skrev hon ut det... suck

Trööööttt och hunden behöver bada för han har klåda.
Men jag har badkar och tänker inte lyfta i honom där :)

VV idag är det dags att jobba första passet denna veckan, 15-21 blir det idag. Frågan är bara vad man ska hitta på innan dess. solen skiner härligt idag också :)

Gör det?! Det visste inte jag och ingen talade om det när jag övningskörde heller!

VV har iaf fått disken diskad idag, nu blir det att fixa lite lunch och matlåda till ikväll på jobbet :)

Åh vad skönt med långhelg! Ledig fyra dagar.. känner att jag ska ta tag i mitt liv igen.. Har inte städat eller tvättat på länge, ska rensa ut hemma och hoppas hoppas orka gå och träna igen..första gången på länge..

Varit hos kiropraktorn så nu är jag knäckt lagom till påsk :D

Fick svar av ortopeden som lovade att rätta till så att det står rätt i anteckningarna (d.v.s. vänster axel) och så sa de också att jag får upplysa narkosläkaren om det på vårt samtal - så att det inte blir tokigt igen :rofl:

Jag har också KORS I TAKET fått kontakt med den som tydligen är min handläggare på försäkringskassan, så jag har skrivit några funderingar till honom och väntar på svar.

Sedan ringde också mitt PO och sa att boendestödshelvetet hade ringt HENNE när hon (PO) åter försökt att få tag på handläggaren - och varit skitgrinig.
Jag är SÅ glad att jag slipper stå ensam i denna strid! ::wtf::yuck::rage::arghh:

Ska in till jobbet på möte nu.
Fick litet ryck i köket förut och lekte dressyrhäst till musiken:D
Mkt power då:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
763
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 581
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar