Gör vi så gärna vet du!!N
Nope.
Ni får komma hit och djurvakta ett par dagar i sommar så vi kan dra iväg! Betalt förstås!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör vi så gärna vet du!!N
Nope.
Ni får komma hit och djurvakta ett par dagar i sommar så vi kan dra iväg! Betalt förstås!
Nä det var alldeles tomt den här gången också. Hade positivt gravtest igår, negativt idag.
Hur mycket snor kan en människa igentligen producera ?
Nu kollade jag till och med upp det:Hur mycket snor kan en människa igentligen producera ?
Nu kollade jag till och med upp det:
"Snor består till övervägande del, runt 95%, av vatten. Resten utgörs av olika proteiner, lite kolhydrater, fetter, med mera. Mängden snor när man är förkyld känns ofta större än vad den är, en undersökning har visat att förkylda personer snyter ut cirka 14 gram snor per dygn i genomsnitt."
Tack för infon
Känns som om jag borde ha en hel sjö i mina bihålor i så fall så mycket som jag snyter mig heeeeela tiden
Vidrig tankeSjälv blev jag äcklad.. "snor består av 95% vatten samt protein, kolhydrater, fetter o.s.v".. väntar på att det finns en rapport som säger man kan äta sitt egna snor om man blir strandsatt och behöver typ vatten, protein, kolhydrater.. *spy*
Min erfarenhet säger att det behöver inte alls vara så att dom faktiskt är "vänner" utan många lägger till människor dom träffat nån gång eller vuxit upp med. Det behöver inte betyda att dom har en faktisk relation i dag. Jag har reflekterar över samma sak nämligen.Känner mig deppig. Tänker på när jag gick i skolan, blev mobbad. Hur länge ska det ta innan jag kan komma över det?
Arga och hatiska pojkar, varför var de elaka mot mig, jag hade inte gjort dem något.
Kollar deras profiler på Facebook och ser att de kompisar som var snälla mot mig är vänner med mobbarna, hur kan de vara vänner med såna som varit så elaka? Iofs kanske de är snällare människor idag än då...
Känner mig deppig. Tänker på när jag gick i skolan, blev mobbad. Hur länge ska det ta innan jag kan komma över det?
Arga och hatiska pojkar, varför var de elaka mot mig, jag hade inte gjort dem något.
Kollar deras profiler på Facebook och ser att de kompisar som var snälla mot mig är vänner med mobbarna, hur kan de vara vänner med såna som varit så elaka? Iofs kanske de är snällare människor idag än då...