Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos läkaren för att ta nytt blodprov och fick se mina värden som visade på hypertyreos:/ O_o
Läkaren är snygg:o;)

FYYYY vilken regnskur det kom idag i stallet!:eek: Hann som tur var att göra min runda och ta mig in i stallet innan det vräkte ner! Man kunde typ simma över gårdsplanen!

Jag blir så less på banken! Plötsligt låg jag minus förra veckan på kontot:eek: inget syntes på mobilbanken om varför. Förde över pengar från annat konto och allt frid och fröjd och via datorn kunde jag se att jag missat en dragning :banghead: nåja det löste jag ju ....några dagar senare låg jag några hundra till plus på konto. Vilket var väntat då jag skulle få in pengar från en vän. Nu i kväll ligger jag minus 400kr :eek: och det visar sig att vännen inte fört över några pengar (och inga längre har :meh:) och att mobilbanken visat fel summor för mig sen en vecka tillbaka och att jag aldrig egentligen låg minus förra veckan:eek: :banghead: Så nu måste jag gå till bankkontoret efter att ha pratat med supportern och förklara läget för dom och sen måste jag trolla fram 500kr från ingenstans (är plötsligt pank :()för jag få säkert betala en fin straffavgift för att jag ligger minus :banghead: även om det inte är mitt fel:arghh:
Jag trodde jag hade koll via mobilappen, jag ska ALDRIG mer lita på den :cautious: :rage:

VV ska till diabetessköterskan nu på morgonen och väga mig. Är nästan en månad sedan jag var där första gången, är nervös som tusan att jag inte ska ha gått ner (även om både kollegor och min mamma tycker jag ser smalare ut).

Hemma och sjukar mig.
Hade rätt mycket feber igår, den är bättre idag men jag hostar slem och äckel, så det tycks som att jag åkt på en övre luftvägsinfektion ovanpå astman som jag får av björkpollen. Inte undra på att andningen varit så jobbig ett bra tag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar